• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • barabecka
    trebarsmamma skrev 2008-07-20 18:33:50 följande:
    barabecka så du var 17 år och trebarnsmamma,
    [/citat]

Ja precis - och är fortfarande
    Jenna4 skrev 2008-07-20 18:40:35 följande:
    [citat]
    Grattis till tvillingarna! Du är nog yngst av oss...tre barn som 17-åring.
    Tusen tack Ja tydligen är ja sveriges yngsta trebarnsmor.

Vad heter era barn?
  • Jenna4
    barabecka skrev 2008-07-20 19:57:53 följande:
    Tusen tack Ja tydligen är ja sveriges yngsta trebarnsmor.Vad heter era barn?
    Mina heter Jesse, Taika och Erika. Hoppas lite mer på en kille till denna gången
  • barabecka
    Jenna4 skrev 2008-07-20 20:02:22 följande:
    Mina heter Jesse, Taika och Erika. Hoppas lite mer på en kille till denna gången
    Jättefina namn! Hihi, jasså? Vi får väll se vad det blir. Hur långt gången är du? Tänker ni ta reda på kön under grav?

Mina flickor heter Tindra, Tuva & Enya!
  • Jenna4
    barabecka skrev 2008-07-20 20:04:16 följande:
    Jättefina namn! Hihi, jasså? Vi får väll se vad det blir. Hur långt gången är du? Tänker ni ta reda på kön under grav?Mina flickor heter Tindra, Tuva & Enya!
    Nej- ska inte ta reda på det. Kul att se sedan!
    Är i vecka 13. (12+0 i dag)
    Gud vilka fina namn dina töser har!
  • HopeNeverFades

urs vad avis jag blir.. vill oxå ha en till NU, sambon vill gärna ha nu oxå men tycker vi ska vänta tills ekonomin är bättre dvs typ 1 år baaah hur ska man stå ut!

Någon här som har flera barn med inte så bra ekonomi (då menar jag inte att ekonomin är dålig pga många barn utan att man inte tjänar så mkt) får gärna skriva ungefär vad ni får in om ni vill..
    Just nu får min sambo kanske 14´ efter skatt och jag får väl 4´ då jag är mammaledig. men han ska börja plugga nu till hösten så då blir det lite mindre...

• barabecka
    Jenna4 skrev 2008-07-20 20:07:21 följande:
    Nej- ska inte ta reda på det. Kul att se sedan! Är i vecka 13. (12+0 i dag)Gud vilka fina namn dina töser har!
    Hehe ja det förstår jag! Jag ville nog egentligen vänta med att ta reda på könen när vi väntade tvillingarna men eftersom vi gick så ofta på ultraljud, just för att det är twins, så blev jag allt mer nyfiken och kunde inte hålla mig. På vårt tredje ultraljud fick vi veta att det var flickor

Tack så mycket, de är valda med omsorg *L*
  • Maria84

Här har vi två söner, äldsta är 5 och yngsta är 6 mån och vi vill redan ha fler. Vi har sagt minst 4 barn. Liam älskar sin lillebror och tycker att vi ska skaffa många fler syskon
    Var 19 när Liam föddes och fyllde 24 nu i år då Lucas föddes.

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • 5barnsmamman

JAg kanske inte passade in här ändå då Gråter

4 barnsmamma vid 28 , snart 30 år nu

Stolt mor till fyra
  • Jenna4
    5barnsmamman skrev 2008-07-21 10:31:51 följande:
    JAg kanske inte passade in här ändå då 4 barnsmamma vid 28 , snart 30 år nu
    Klart du gör!! Varför skulle du inte göra det..?
    Du var snabbare än mig då...jag är nästan 31 när fyran kommer.

Hur gamla e dina?
  • trebarsmamma

Mina dotter är 5 år min son är snart 4 år, min andra son är 2 och min tredje son är 3 månader.

barabecka 17 år ja du måste vara en utav de få son har tre barn vid den ålder, Hur tycker du att allt funkar då, med tre jätte små barn. vad sa dina föräldrar, hjälper dom till mycket med barnen.

Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)