• lillysmamma2

unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)

stolt 2barns-mamma!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-22 18:32
    finns det fler än jag? jag har två små döttrar nu och suget efter en till avtar aldrig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 10:31
    så roligt att se att tråden fylls på=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 20:40
    jag-TS har bytt namn till Sherry mum
  • Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)
  • 5barnsmamman
    Jenna4 skrev 2008-07-21 10:43:34 följande:
    Klart du gör!! Varför skulle du inte göra det..?Du var snabbare än mig då...jag är nästan 31 när fyran kommer.Hur gamla e dina?
    Mina barn är 10, snart 8 , snart 6 och drygt 1 år.

Får se vad man hunnit bli när 5an kommer
    Stolt mor till fyra
  • Jenna4
    5barnsmamman skrev 2008-07-21 11:07:43 följande:
    Mina barn är 10, snart 8 , snart 6 och drygt 1 år.Får se vad man hunnit bli när 5an kommer
    ååh så du ska/vill ha fler?
  • 5barnsmamman
    Jenna4 skrev 2008-07-21 11:10:35 följande:
    ååh så du ska/vill ha fler?
    Vi har ganska nyss pratat och kom på att vi bägge ville ha det, så det är ju roligt!
    Han har gått och tänkt i de banorna och jag oxå utan att vi har "vågat" säga nåt till den andre

Men nu kom det upp och döm av min förvåning när gubben sa att det skulle vara roligt med en till
    Stolt mor till fyra
  • Jenna4
    5barnsmamman skrev 2008-07-21 11:13:02 följande:
    Vi har ganska nyss pratat och kom på att vi bägge ville ha det, så det är ju roligt!Han har gått och tänkt i de banorna och jag oxå utan att vi har "vågat" säga nåt till den andre Men nu kom det upp och döm av min förvåning när gubben sa att det skulle vara roligt med en till
    Så avundsjuk jag blir. Mina man gick med på fyran efter 7 år. Och han säger att det här får vara sista barnet.
    Jag som alltid har velat ha mååånga.
  • 5barnsmamman
    Jenna4 skrev 2008-07-21 11:26:11 följande:
    Så avundsjuk jag blir. Mina man gick med på fyran efter 7 år. Och han säger att det här får vara sista barnet. Jag som alltid har velat ha mååånga.
    hehe jag det är nog lätt att man vill ha massor. Jag är helt fascinerad av förlossningarna. Sen är det ju fantastikst att få den lilla bebisen och få lära känna den.
    jaja vi får se när det händer nåt!
    Stolt mor till fyra
  • barabecka
    trebarsmamma skrev 2008-07-21 10:54:05 följande:
    Mina dotter är 5 år min son är snart 4 år, min andra son är 2 och min tredje son är 3 månader.barabecka 17 år ja du måste vara en utav de få son har tre barn vid den ålder, Hur tycker du att allt funkar då, med tre jätte små barn. vad sa dina föräldrar, hjälper dom till mycket med barnen.
    Ja, jag blev intervjuad av aftonbladet och diverse andra tidningar efter att tvillingarna hade fötts och fick veta utav journalisten på AB att hon kollat upp statistiken och att jag faktiskt var sveriges yngsta trebarnsmamma.

Mina föräldrar är jättestolta och glada. Nej de hjälper inte till något alls, vi bor en timmes avstånd ifrån varandra. Men de kommer på besök ca en gång varannan, var tredje månad. Vi har mycket telefonkontakt och skickar bilder över internet
  • sthlmfilur
    barabecka skrev 2008-07-21 12:04:12 följande:
    Ja, jag blev intervjuad av aftonbladet och diverse andra tidningar efter att tvillingarna hade fötts och fick veta utav journalisten på AB att hon kollat upp statistiken och att jag faktiskt var sveriges yngsta trebarnsmamma.Mina föräldrar är jättestolta och glada. Nej de hjälper inte till något alls, vi bor en timmes avstånd ifrån varandra. Men de kommer på besök ca en gång varannan, var tredje månad. Vi har mycket telefonkontakt och skickar bilder över internet
    men det är ju super kul att du trivs att vara 3 barns mamma vid din ålder..
  • barabecka
    sthlmfilur skrev 2008-07-21 13:37:35 följande:
    men det är ju super kul att du trivs att vara 3 barns mamma vid din ålder..
    Ja det är härligt!

Jag brukar säga att jag är född till att vara mamma!
  • Jenna4
    barabecka skrev 2008-07-21 17:09:00 följande:
    Ja det är härligt!Jag brukar säga att jag är född till att vara mamma!
    Då är vi två!
  • lillysmamma2

Hej!Kul att läsa igenom allt ni har skrivit=)
    här väntar jag på BIM, vill ju testa nu och se om vi får ett +
    är så jobbigt å vänta!

Svar på tråden unga föräldrar som vill ha många barn..eller redan har =)