Vi som försöker gå ner i vikt med nutrilett :-)
Jag tänkte att det kanske finns fler än jag? Hittade ingen nutrilettråd så jag testar att starta en.
Jag började med nutriletti tisdags och är alltså inne på min 4:e dag. Tycker till och med att det börjar smaka hyffsat gott
Är dessutom supermotiverad till detta!!
I vanliga fall skulle min matdag se ut ungefär så här:
Frukost....------
Middag..... Pedagogisk måltid på jobbet
Kvällsmat.... köttbullar och pasta eller nåt annat liknande
Dessutom åt jag alldeles för mycket chips.... för att inte tala om all cola jag drog i mig. Inte alls bra.
Nu ser en vanlig dag ut så här:
Frukost: nutrilett skogsbär
Mellanmål:Nutrilett choklad
Middag: Ped måltid på jobbet (om det är nåt relativt OK, annars blir det nutrilett och sen en bra måltid hemmapå kvällen istället)
Mellanmål: Nutrilett choklad
Kvällsmat: Nutrilett choklad
Till allt detta dricker jag bara vatten och inget annat!
Funderar på att på lör och söndagar byta ut två mål. För att unna sig lite extra då eller vad man ska säga.
Jag har inte vägt mig och kommer inte göra heller. Jag lär ju märka ändå om det ger resultat eller ej.
På paketen står att man kan byta ut alla mål mot nutrilett i 2 veckor. Hur länge tror ni det går att byta ut alla utom ett?
Jag har väldigt många kilo att tappa. Vill ta det lugnt och försiktigt, men samtidigt vill man ju se lite resultat så här i början
Finns det fler som håller på med nutrilett? Vi kan väl stötta varandra och peppa!!
Nu ska jag gå och dricka lite choklad medans maken och dottern äter köttgryta och ris