• Anonym (Man)

Vanligt att vara otrogen?

Är en gift man i mina bästa år som drömmer om att ha en älskarinna. Vill fortsätta vara gift med min fru men vänsterprassla lite med jämna mellanrum. Är bara ute efter skön varierande sex och lite spänning i vardagen. Helst hade jag velat träffa kvinnor i stadiga förhållanden som vill samma som jag så man inte råkar ut för någon klängig typ som kärar ner sig i mig... en relativt ung milf är drömmen.

Finns det något bra sätt att komma i kontakt med kvinnor som vill samma som jag men där man ändå kan vara hyfsat anonym tills man träffas irl? Att ragga på krogen är inte aktuellt.

Är det vanligt, är det många här som är otrogna men ändå nöjda med sitt förhållande?

• Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?
  • Anonym (Myra)
    Anonym (Inte som de andra barnen) skrev 2024-12-25 17:39:24 följande:
    Jag var missnöjd i åtta år innan det hände. Så det kan du tro att det funderas på och man hoppas i det längsta på en förändring.
    Vill inte kommentera din situation då jag antingen missat vad du skrivit eller inte känner till den. Vad gäller ts så framkommer det inte några problem i hans trådstart. Han vill inte ens lämna. Han mår inte dåligt och vill lämna sin fru. Han vill bara ligga runt men ha kvar sin fru (som han har det bra med). Han planerar på hur han ska hugga henne i ryggen. Det är bara sjukt. Öppet också. Utan att skämmas och som om han frågade om råd kring något helt vanligt. Istället för att vara man med ryggrad och pungkulor och prata med sin fru, kanske föreslå öppet förhållande eller liknande. För att vara ärlig. För att ge henne ett val. Nej istället vill han ligga runt bakom hennes rygg och svika till max. Egotrippad lögnaktig ynkrygg. Vilken karaktär, usch. Råtta typ.
  • molly50
    Anonym (Inte som de andra barnen) skrev 2024-12-25 21:52:40 följande:
    Nöjd med förhållandet ja, med bristen på sex nej.

Om det inte var så hade TS knappast behövt skriva tråden från början. Då hade han bara varit nöjd, utan återkommande tankar på otrohet.
    Han skriver också att han inte ser det som "så farligt" att knulla runt litegrann.
    Att han inte tror så mycket på tvåsamhet och bara söker lite spänning utanför förhållandet.
    Han är alltså nöjd,men vill kunna ligga runt och få lite spänning i vardagen.
    Det bästa vore kanske att han pratade med sin fru och frågade hur hon ställer sig till att ha en polygam relation.
    Vem vet,hon kanske också vill kunna ligga med andra.
    Eller så får hon chansen att lämna om hon inte vill.
  • Anonym (Arne)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-22 01:22:46 följande:
    Vanligt att vara otrogen?

Är en gift man i mina bästa år som drömmer om att ha en älskarinna. Vill fortsätta vara gift med min fru men vänsterprassla lite med jämna mellanrum. Är bara ute efter skön varierande sex och lite spänning i vardagen. Helst hade jag velat träffa kvinnor i stadiga förhållanden som vill samma som jag så man inte råkar ut för någon klängig typ som kärar ner sig i mig... en relativt ung milf är drömmen.

Finns det något bra sätt att komma i kontakt med kvinnor som vill samma som jag men där man ändå kan vara hyfsat anonym tills man träffas irl? Att ragga på krogen är inte aktuellt.

Är det vanligt, är det många här som är otrogna men ändå nöjda med sitt förhållande?

För mig som ligger ute på jobb hela året. Så tyvärr är man otrogen när det trycker på, runka blir jobbigt i längden men det blir mycket sånt med. Jag träffar andra kvinnor på dans eller kvälls kurser. 
  • Anonym (Myra)

Lämnar tråden blir spyfärdig snart. Tack Gode Gud att jag inte gift mig med en man av denna sort, stackars dessa kvinnor. Tack Gud att jag gifte mig med en man. Riktig man.

• Anonym (Eva)
    Anonym (Myra) skrev 2024-12-27 09:43:58 följande:

Lämnar tråden blir spyfärdig snart. Tack Gode Gud att jag inte gift mig med en man av denna sort, stackars dessa kvinnor. Tack Gud att jag gifte mig med en man. Riktig man.

Det humoristisk i detta är att den absoluta majoriteten av otrohetsaffärer aldrig blir upptäckta så det är som sagt riktigt humoristisk att du så blint litar på den du är gift med. Lite gulligt faktiskt. Var själv otrogen i en tidigare relation och han jag var gift med visste självklart inget om detta och talade vitt och brett om hur lyckliga vi var. 
  • Anonym (Myra)
    Anonym (Eva) skrev 2024-12-27 09:52:00 följande:
    Det humoristisk i detta är att den absoluta majoriteten av otrohetsaffärer aldrig blir upptäckta så det är som sagt riktigt humoristisk att du så blint litar på den du är gift med. Lite gulligt faktiskt. Var själv otrogen i en tidigare relation och han jag var gift med visste självklart inget om detta och talade vitt och brett om hur lyckliga vi var. 
    Då spyr jag på dig med. Men du har likasinnade i tråden. Jokrar.
  • Anonym (Myra)

Du som var sådant jokerproffs kan ju ge ts lite tips? Rätt äckelgulligt faktiskt.

• Anonym (Eva)
    Anonym (Myra) skrev 2024-12-27 10:10:34 följande:
    Då spyr jag på dig med. Men du har likasinnade i tråden. Jokrar.
    Och jag kommer att garva mig fördärvad den dag du får reda på att din man inte är den ängel du tror. Vet inte hur många gånger jag träffat personer som satt sin partner på en piedestal och sedan totalt bryter ihop när sanningen uppdagas. Se bara på lilla Molly50 på detta forum, hon har nu ältat sin tidigare relation på detta forum i en väldigt massa år utan att vilja gå vidare. Måste helt enkelt vara en mardröm att ha en relation med en person som så uppenbart saknar sin tidigare relation. Så går det när man sätter sin partner på en piedestal och sedan hamnar med huvudet före i en dypöl när sanningen uppdagas. 

Klart mycket smartare och mognare att vara medveten om att otrohet är väldigt vanligt av olika anledningar och är det bara sex det handlar om är det inte mycket att riva upp himmel och jord över.
  • Anonym (Myra)
    Anonym (Eva) skrev 2024-12-27 10:22:09 följande:
    Och jag kommer att garva mig fördärvad den dag du får reda på att din man inte är den ängel du tror. Vet inte hur många gånger jag träffat personer som satt sin partner på en piedestal och sedan totalt bryter ihop när sanningen uppdagas. Se bara på lilla Molly50 på detta forum, hon har nu ältat sin tidigare relation på detta forum i en väldigt massa år utan att vilja gå vidare. Måste helt enkelt vara en mardröm att ha en relation med en person som så uppenbart saknar sin tidigare relation. Så går det när man sätter sin partner på en piedestal och sedan hamnar med huvudet före i en dypöl när sanningen uppdagas. 

Klart mycket smartare och mognare att vara medveten om att otrohet är väldigt vanligt av olika anledningar och är det bara sex det handlar om är det inte mycket att riva upp himmel och jord över.
    Men snälla? Vad fan babblar du för smörja? Tror du verkligen jag hade varit med min man om jag trodde han knullade runt? Då hade jag hellre levt ensam. Gå runt med den misstänksamheten? Fyfan vad ohälsosamt. Handlar inte om att sätta någon på en piedestal. Det kallas för att älska varann och lita på varandra.

Nej då betyder det antingen att man är ett rötägg själv, varit med ett rötägg eller liknande "trauma". Jag och min man har varit ihop i många år. Gått igenom våra kriser. Tror jag vet vem jag är gift med. Synd om sådana som får leva i en lögn hela livet med en skojare. Jag är lite vassare i huvudet än så. ja otrohet är vanligt. Det är vanligt med massa olika jävelskap. Men att resonera som du är ett tecken på att man tillhör den kategorin av falska ryggradslösa partners. Att utgå ifrån att folk är otrogna, skryta med hur någon älskade en medan man knullade runt.  Detta visas inte bara i förhållanden. Dessa personer brukar vara falska och opålitliga överlag i livet i alla relationer till andra människor, ljuger, spelar teater osv. Men lycka till. Lev du ditt liv och låt andra människor med annan syn på livet leva sitt. Som sagt ts planerar på hur han ska driva med och lura sin fru. Du är bra på detta så låt mig vara och fokusera på att ge honom råd istället.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Myra) skrev 2024-12-27 10:40:58 följande:
    Men snälla? Vad fan babblar du för smörja? Tror du verkligen jag hade varit med min man om jag trodde han knullade runt? Då hade jag hellre levt ensam. Gå runt med den misstänksamheten? Fyfan vad ohälsosamt. Handlar inte om att sätta någon på en piedestal. Det kallas för att älska varann och lita på varandra.

Nej då betyder det antingen att man är ett rötägg själv, varit med ett rötägg eller liknande "trauma". Jag och min man har varit ihop i många år. Gått igenom våra kriser. Tror jag vet vem jag är gift med. Synd om sådana som får leva i en lögn hela livet med en skojare. Jag är lite vassare i huvudet än så. ja otrohet är vanligt. Det är vanligt med massa olika jävelskap. Men att resonera som du är ett tecken på att man tillhör den kategorin av falska ryggradslösa partners. Att utgå ifrån att folk är otrogna, skryta med hur någon älskade en medan man knullade runt.  Detta visas inte bara i förhållanden. Dessa personer brukar vara falska och opålitliga överlag i livet i alla relationer till andra människor, ljuger, spelar teater osv. Men lycka till. Lev du ditt liv och låt andra människor med annan syn på livet leva sitt. Som sagt ts planerar på hur han ska driva med och lura sin fru. Du är bra på detta så låt mig vara och fokusera på att ge honom råd istället.
    Du är riktigt rolig det måste jag ge dig. Hur kan du vara säker på att inte din man hade lite skoj vid sidan om när ni hade era kriser. Är som sagt väldigt vanlig och det är naiva individer som är extremt lätta att gå bakom ryggen på då dom helt enkelt blundar för realiteter. Kommer som sagt skratta så in i helvete om det visar sig att din man inte var den ängel som du tror. 

Har ts en så naiv fru som du så behöver han inga tips. Med bara lite sunt förnuft kan man gå bakom ryggen på en naiv partner med minimal risk för upptäckt. 

Jag var som sagt otrogen i nästan 10 år utan att min dåvarande partner fatta den minsta misstanke. Att vi gick skilda vägar när barnen flyttade hemifrån handlar självklart inte om att jag blev upptäckt utan om att det då inte längre fanns någon anledning att spela med i teatern om lyckliga familjen.
Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?