• Anonym (Man)

Vanligt att vara otrogen?

Är en gift man i mina bästa år som drömmer om att ha en älskarinna. Vill fortsätta vara gift med min fru men vänsterprassla lite med jämna mellanrum. Är bara ute efter skön varierande sex och lite spänning i vardagen. Helst hade jag velat träffa kvinnor i stadiga förhållanden som vill samma som jag så man inte råkar ut för någon klängig typ som kärar ner sig i mig... en relativt ung milf är drömmen.

Finns det något bra sätt att komma i kontakt med kvinnor som vill samma som jag men där man ändå kan vara hyfsat anonym tills man träffas irl? Att ragga på krogen är inte aktuellt.

Är det vanligt, är det många här som är otrogna men ändå nöjda med sitt förhållande?

• Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?
  • Anonym (Klotet)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-23 08:55:52 följande:
    Spänningen är en komponent, varierad skönt sex är en annan som inte kan tillfredställas med fallskärmshopp e.dyl.
    Mycket i livet handlar om risker. Blir man påkommen så får man ta konsekvenserna, svårare än så är det inte. Är man inte beredd att ta konsekvenserna så bör man låta bli att ta risken.
    OK, då betyder inte din familj något för dig, du respekterar dem helt enkelt inte.

Hur känns det, att ha en sådan likgiltig inställning till fru och barn?
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-12-23 09:12:37 följande:
    Ja och vad är då problemet att man kan prata med lilla frugan och fråga om hon kan tänka sig att bli swingers, och/eller ha öppet förhållande, så kan ni båda knulla runt lite med andra och få då spännande varierande  och skön sex med andra sex?
    Som jag också påtalade om i post #5 om att vara swingers.

Eller är du en av de fullblods egoisterna som att lilla frugan skall hålla på sig och endast släppa in din kuk, medan du skall få lov att springa runt och doppa din påle i andras kvinnors grottor?

Tillägger hade skrivit samma till en kvinna om det varit en kvinnlig TS.

Du sluta med att skylla ett patetiskt bedrägeri, på något som  att du är tveksam till konceptet tvåsamhet.

Jag säger inte att man inte skall få lov att vara tillsammans med flera och/eller att man skall få knulla med flera..  Det är okey så länge alla inblandade är medvetna om varandra och är med på det.

Det är bara patetiskt av dig att använda det som förklaring/ursäkt för att kunna rättfärdiga en otrohet.
    Det förstår människor som är minimum normalbegåvade. 
    Tror du skulle må bra av att leva lite mer efter devisen "sköt dig själv och skit i andra".

Med det sagt så låt oss återgå till kärnfrågorna i den här tråden (som inte handlade om moral och etik), tack :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Klotet) skrev 2024-12-23 09:12:52 följande:
    OK, då betyder inte din familj något för dig, du respekterar dem helt enkelt inte.

Hur känns det, att ha en sådan likgiltig inställning till fru och barn?
    Alla kanske inte tänker som du, har du tänkt på det?
    Nä, tänkte väl det Flört
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-23 08:51:32 följande:
    För det första så är jag tveksam till tvåsamhet som koncept. Att vara gift är mest praktiskt särskilt om man har barn. 
    Jag ser det inte som något fruktansvärt att "knulla runt lite". Kan se att det i sig kan till och med rädda förhållanden beroende på vilken inställning inblandade har.

Med det sagt så låt oss återgå till kärnfrågorna i den här tråden (som inte handlade om moral och etik), tack :)
    Att svika, ljuga och bedra den man påstår sig älska.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-23 18:51:29 följande:
    Nä, tänkte väl det Flört
    Dom flesta har någon sorts moral..
  • EnAnonumius
    Anonym (Man) skrev 2024-12-23 18:50:05 följande:
    Tror du skulle må bra av att leva lite mer efter devisen "sköt dig själv och skit i andra".
    Jaha OCH?

Skriver du på ett öppet debattforum där alla får delta, så är det dina problem om du inte tål att läsa vissa inlägg. Så nej mig blir du inte av med, då jag har samma rätt att skriva i din tråd som du och alla andra har så länge jag följer reglerna.
    Så det är bara för dig att gilla läget.

Med det sagt..

Och du skulle må bra av att lära dig vikten av att vara ärlig mot den du påstår dig älska och även påstår att du har ett bra förhållande med.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Nä, tänkte väl det Flört
    Att då upplysa folket i tråden över hur du kan anse att ljuga, bedra och gå bakom ryggen är att värdesätta sin fru som är  även mamma till era barn? 🙄
    Det skiter du i att för klara för att <fyll i valfritt snack här om varför din fru är inget värd i dina ögon>..

Och du inga patetiska försök att skylla ifrån dig på att "andra inte skulle förstå" och /eller "ni är för dumma att förstå" etc floskler som du kan tänka dig för att slippa förklara....

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Myra)

🤮 usch stackars din fru. Blää. Hoppas hon kommer på dig så att hon kan sparka dig så hårt i din falska bedragarröv så du flyger till månen och stannar där.

• Anonym (Klotet)
    Nä, tänkte väl det Flört
    Huvudsaken är väl vad din fru tänker? Eller ska du gå bakom ryggen på henne?
  • Anonym (Myra)
    Anonym (Klotet) skrev 2024-12-23 20:41:38 följande:
    Huvudsaken är väl vad din fru tänker? Eller ska du gå bakom ryggen på henne?
    Förstår inte ens hur han kan tro att man ska ge honom råd i hur han ska bedra sin fru. Vansinne. Ok om.hon var med på det och de letade råd men detta är bara sinnes. Vilka människor det finns. Man blir mörkrädd.
Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?