• Anonym (Man)

Vanligt att vara otrogen?

Är en gift man i mina bästa år som drömmer om att ha en älskarinna. Vill fortsätta vara gift med min fru men vänsterprassla lite med jämna mellanrum. Är bara ute efter skön varierande sex och lite spänning i vardagen. Helst hade jag velat träffa kvinnor i stadiga förhållanden som vill samma som jag så man inte råkar ut för någon klängig typ som kärar ner sig i mig... en relativt ung milf är drömmen.

Finns det något bra sätt att komma i kontakt med kvinnor som vill samma som jag men där man ändå kan vara hyfsat anonym tills man träffas irl? Att ragga på krogen är inte aktuellt.

Är det vanligt, är det många här som är otrogna men ändå nöjda med sitt förhållande?

• Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?
  • Agda90
    Anonym (Man) skrev 2024-12-22 01:22:46 följande:
    Vanligt att vara otrogen?

Är en gift man i mina bästa år som drömmer om att ha en älskarinna. Vill fortsätta vara gift med min fru men vänsterprassla lite med jämna mellanrum. Är bara ute efter skön varierande sex och lite spänning i vardagen. Helst hade jag velat träffa kvinnor i stadiga förhållanden som vill samma som jag så man inte råkar ut för någon klängig typ som kärar ner sig i mig... en relativt ung milf är drömmen.

Finns det något bra sätt att komma i kontakt med kvinnor som vill samma som jag men där man ändå kan vara hyfsat anonym tills man träffas irl? Att ragga på krogen är inte aktuellt.

Är det vanligt, är det många här som är otrogna men ändå nöjda med sitt förhållande?

Att svika och bedra sin partner är bara en sån vidirg egenskap hos en nännsika att det saknas ord.
    Du kan väl ha så mycket ryggrad att du berättar för din fru vad du vill göra så att hon får möjligheten att välja om hon vill stanna eller lämna.

Man orsakar inte sin partner sån smärta som du vill göra!
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-12-23 19:57:55 följande:
    Jaha OCH?

Skriver du på ett öppet debattforum där alla får delta, så är det dina problem om du inte tål att läsa vissa inlägg. Så nej mig blir du inte av med, då jag har samma rätt att skriva i din tråd som du och alla andra har så länge jag följer reglerna.
    Så det är bara för dig att gilla läget.

Med det sagt..

Och du skulle må bra av att lära dig vikten av att vara ärlig mot den du påstår dig älska och även påstår att du har ett bra förhållande med.
    Och? Det var bara ett råd, inget annat.
    Jag har inte sagt vad du får och inte får skriva men som du säger så i ett öppet forum så får man räkna med allehanda korkade OT inlägg och det enda man kan göra är att försöka styra in det så att det blir On topic igen.

Men som sagt Du skulle verkligen må bra av att jobba på att sköta dig själv och skita i andra. Alternativt hade du troligtvis kunnat bli en förträfflig moralpolis som finns i vissa islamistiska diktaturer.
  • Anonym (Klotet)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-25 07:24:11 följande:
    Och? Det var bara ett råd, inget annat.
    Jag har inte sagt vad du får och inte får skriva men som du säger så i ett öppet forum så får man räkna med allehanda korkade OT inlägg och det enda man kan göra är att försöka styra in det så att det blir On topic igen.

Men som sagt Du skulle verkligen må bra av att jobba på att sköta dig själv och skita i andra. Alternativt hade du troligtvis kunnat bli en förträfflig moralpolis som finns i vissa islamistiska diktaturer.

Ja, du lever ju som du lär, du skiter ju verkligen i andra. 

Konstigt att ingen vill hjälpa dig med din fråga, men det är väl så att de som vurmar för otrohet har fullt upp med att leka lyckliga familjen nu i juletid. 

• Anonym (anonym)

Prata med din fru om era sexliv, gå på parterapi eller till en seksuolog om någon funkar inte.

Är din fru kanske överbelastad med job, hem och barn och inte så spontan och öppen som tidigare ? 

Boka barnvakt och bjud din fru till en hotel. Åk på semester tillsammans utan barn. Boka en fin stuga med bastu eller badtunna bara för er Och spendera hela helgen i sängen. Köp henne fina underkläder, kanske en leksak? Det finns massor som man kan göra för att heta upp sexlivet. 

• EnAnonumius
    Anonym (Man) skrev 2024-12-25 07:24:11 följande:
    Varför vill du att jag skall sjunka till din låga nivå och skita i andra, så som du skiter i din fru?

Och, för andra (eller är det tredje gången?) jag påtalar detta för dig  du kan ju fråga din fru om hon kan tänka sig att bli swingers och/eller ha ett öppet förhållande.
    Så kan ni båda knulla runt och få spännande sex med andra. Eller anser du att det är bara du som skall få doppa köttkorven i köttgrottorna, och din fru skall endast få nöja sig  med din köttkorv i hennes köttgrotta?
    Du vet, MrTvåHjärnceller aka Anonym(Man),  jag har inga problem med att lev i och andra lever i ett swingersförhållande och/eller i ett öppet förhållande. Tycker det är långt mycket vettgigare än att ljuga, bedra och gå bakom ryggen på den som man påstår sig älska och är nöjd med förhållandet.

Ett förslag  om öppet förhållande och/eller att bli swingers skulle aldrig en moralpolis kunna ge. Men jag antar att du blundar för den signifikanta  fakta medvetet, för att kunna ge dig själv en ursäkt att skrika moralpolis åt mig.🙄

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Afrodita)

Mr Man aka ts vill inte ta upp frågan med frugan därhemma kring öppet förhållande så klart. Han är en mega egoist. tänk om hon får smaka på äventyret och vill avsluta relationen ? Nej nej han ska själv ha spänning och variation medan frun ska stå där hemma vid spisen och agera allt-i-allo. han förbehåller sig rätten liksom de flesta män att dela in kvinnan i funktioner, hon där hemma har till funktion att vara mamma, hushållerska, städpersonal och projektledare. Bekvämt och bra. Henne behåller vi för byter jag henne kommer denna viktiga markservice försvinna. Ingen annan kommer åta sig det uppdraget. Bäst då att jag själv vänsterprasslar lite harmlöst vid sidan om med andra kvinnor som ska ge mig spänning i mitt miserabla liv. Ts blundar för detta grovt utnyttjande av damen därhemma. han våldtar hennes tillit.

Hon lär dessutom dra om det kommer fram. Underskatta inte kvinnans intuition mr Man. Vad gör du om det kommer fram ? 

• Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-12-25 10:09:26 följande:
    Varför vill du att jag skall sjunka till din låga nivå och skita i andra, så som du skiter i din fru?

Och, för andra (eller är det tredje gången?) jag påtalar detta för dig  du kan ju fråga din fru om hon kan tänka sig att bli swingers och/eller ha ett öppet förhållande.
    Så kan ni båda knulla runt och få spännande sex med andra. Eller anser du att det är bara du som skall få doppa köttkorven i köttgrottorna, och din fru skall endast få nöja sig  med din köttkorv i hennes köttgrotta?
    Du vet, MrTvåHjärnceller aka Anonym(Man),  jag har inga problem med att lev i och andra lever i ett swingersförhållande och/eller i ett öppet förhållande. Tycker det är långt mycket vettgigare än att ljuga, bedra och gå bakom ryggen på den som man påstår sig älska och är nöjd med förhållandet.

Ett förslag  om öppet förhållande och/eller att bli swingers skulle aldrig en moralpolis kunna ge. Men jag antar att du blundar för den signifikanta  fakta medvetet, för att kunna ge dig själv en ursäkt att skrika moralpolis åt mig.🙄

Därför - att jag är övertygad om att världen skulle bli en bättre plats om inte en massa människor känner sig tvungna att försöka kontrollera och styra vad andra människor ska göra utifrån deras inskränkta världsuppfattning.

Vad Du påtalar för mig är fullständigt ointressant för mig oavsett om det är andra, tredje eller femtielfte gången.

Du är duktig på att försöka förlöjliga mig genom fåniga epitet, det ger jag dig.
    Jag föreslår att du läser mina inlägg igen innan du drar massa förhastade slutsatser och kommer med dina moralpredikningar. Jag vet inte vad det är du försöker åstadkomma med tanke på att du varken känner mig eller min fru.

Ett förslag till dig är att försöka sköta dig själv och skita i andra. För 3e gången?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Afrodita) skrev 2024-12-25 10:38:56 följande:

Mr Man aka ts vill inte ta upp frågan med frugan därhemma kring öppet förhållande så klart. Han är en mega egoist. tänk om hon får smaka på äventyret och vill avsluta relationen ? Nej nej han ska själv ha spänning och variation medan frun ska stå där hemma vid spisen och agera allt-i-allo. han förbehåller sig rätten liksom de flesta män att dela in kvinnan i funktioner, hon där hemma har till funktion att vara mamma, hushållerska, städpersonal och projektledare. Bekvämt och bra. Henne behåller vi för byter jag henne kommer denna viktiga markservice försvinna. Ingen annan kommer åta sig det uppdraget. Bäst då att jag själv vänsterprasslar lite harmlöst vid sidan om med andra kvinnor som ska ge mig spänning i mitt miserabla liv. Ts blundar för detta grovt utnyttjande av damen därhemma. han våldtar hennes tillit.

Hon lär dessutom dra om det kommer fram. Underskatta inte kvinnans intuition mr Man. Vad gör du om det kommer fram ? 

Men snälla... 
    Märkligt att Familjeliv drar till sig så många tomtar som älskar att dra förhastade slutsatser baserade på fantasier och inskränkthet eller vad det nu kan vara.

Besynnerligt. 
  • Anonym (Afrodita)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-23 08:51:32 följande:
    För det första så är jag tveksam till tvåsamhet som koncept. Att vara gift är mest praktiskt särskilt om man har barn. 
    Jag ser det inte som något fruktansvärt att "knulla runt lite". Kan se att det i sig kan till och med rädda förhållanden beroende på vilken inställning inblandade har.

Med det sagt så låt oss återgå till kärnfrågorna i den här tråden (som inte handlade om moral och etik), tack :)

Hela saken handlar om Erik och moral men den lilla petitessen ska inte avhandlas här. Så det du vill höra är ryggdunkningar och hurra rop. Typ alla skulle acceptera att bli bedragen bakom sin rygg. Finns inget problematiskt med det.

Läste ett av dina tidigare inlägg?. Det är
    mycket jag, jag, jag? DU är tveksamhet till tvåsamhet som koncept ändå lever du i just tvåsamhet med ett löfte om trohet mellan dig och din fru. Att bryta det bakom hennes rygg är att bedra hennes tillit. Der är inte så farligt att knulla runt lite om DU får uttala dig. men vad säger hon om detta? Inget då hon inte är tillfrågad. samtidigt vet du ju väl om att du gör fel annars skulle det ju inte planeras i lönndom och fiskas på ett anonymt forum exakt hur illa detta är, då skulle det skett med med öppna kort. men det vågar du inte. Du är oerhört dubbelmoralig. 

Den springande punkten här är ju att du ska agera i smyg. Om din fru ok.ar ditt beteende finns ju inget problem för dig  att avhandla här eller ? Först då kan vi skippa moral och etik delen i diskussionen. 

• EnAnonumius
    Anonym (Man) skrev 2024-12-25 11:48:53 följande:
    Därför - att jag är övertygad om att världen skulle bli en bättre plats om inte en massa människor känner sig tvungna att försöka kontrollera och styra vad andra människor ska göra utifrån deras inskränkta världsuppfattning.

Du är duktig på att försöka förlöjliga mig genom fåniga epitet, det ger jag dig.
    Jag föreslår att du läser mina inlägg igen innan du drar massa förhastade slutsatser och kommer med dina moralpredikningar. Jag vet inte vad det är du försöker åstadkomma med tanke på att du varken känner mig eller min fru.

Ett förslag till dig är att försöka sköta dig själv och skita i andra. För 3e gången?
    Jasså?
    Varför vill du då kontrollera din fru och tvinga henne att leva i en lögn. men du vill kontrollera din fru?
    Så du är ju precis lika inskränkt själv då du vill ju vara otrogen., . Men klar att det är ju inget du vill höra att du är inskränkt. För det passar ju inte in i din beljugna världsbild.

Så du menar att din fru är MEDVETEN om att du vill knulla andra? Går hon  med på detta att  vill knulla andra.
    Du skriver ju själv att du vill vara otrogen, då jkn ju knappast din fru vara vetandes om att du vill knulla andra.

Och du mina svar baseras på dina inlägg jag har
    läst i denna tråden, lusläst till och med, så vad ville du, så vad vad det du ville?
    Så du har fan inget att komma med med den kommentaren om att jag skall läsa dina inlägg igen.

Jag försöker knappast att styra dig. Är det något med du skall ljuga om?
    Det verkar ju vara din melodi. Du får inte höra svaren du vill höra, då skall du passa på att ljuga om vad personen skriver i sina texter. Men vad förväntar man sig av en som även vill ljuga för sin fru?
    Anonym (Man) skrev 2024-12-25 11:48:53 följande:
    För tredje gången(?), nej jag tänker inte sjunka ned till din låga nivå av att skita i andra människor, bara för att du väljer att skita i din fru.

Och du skall bara ge fan i framtiden att lägga förslag till andra då du saknar ju intresse att ta till dig av förslag från andra (som andra lagt in).

Det enda du är, bevisat, intresserad av är att träffa likasinnade som är intresserade av att ljuga för sina makar, så som du vill ljuga för din fru, så du kan få lite sköna knull.

Så mitt förslag är att du lägger ned och förslår att jag skall bli lika liten småsint egoist som DU är. som dig och strunta i andra.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?