EnAnonumius skrev 2024-12-25 10:09:26 följande:
Varför vill du att jag skall sjunka till din låga nivå och skita i andra, så som du skiter i din fru?
Och, för andra (eller är det tredje gången?) jag påtalar detta för dig du kan ju fråga din fru om hon kan tänka sig att bli swingers och/eller ha ett öppet förhållande.
Så kan ni båda knulla runt och få spännande sex med andra. Eller anser du att det är bara du som skall få doppa köttkorven i köttgrottorna, och din fru skall endast få nöja sig med din köttkorv i hennes köttgrotta?
Du vet, MrTvåHjärnceller aka Anonym(Man), jag har inga problem med att lev i och andra lever i ett swingersförhållande och/eller i ett öppet förhållande. Tycker det är långt mycket vettgigare än att ljuga, bedra och gå bakom ryggen på den som man påstår sig älska och är nöjd med förhållandet.
Ett förslag om öppet förhållande och/eller att bli swingers skulle aldrig en moralpolis kunna ge. Men jag antar att du blundar för den signifikanta fakta medvetet, för att kunna ge dig själv en ursäkt att skrika moralpolis åt mig.🙄
Därför - att jag är övertygad om att världen skulle bli en bättre plats om inte en massa människor känner sig tvungna att försöka kontrollera och styra vad andra människor ska göra utifrån deras inskränkta världsuppfattning.
Vad Du påtalar för mig är fullständigt ointressant för mig oavsett om det är andra, tredje eller femtielfte gången.
Du är duktig på att försöka förlöjliga mig genom fåniga epitet, det ger jag dig.
Jag föreslår att du läser mina inlägg igen innan du drar massa förhastade slutsatser och kommer med dina moralpredikningar. Jag vet inte vad det är du försöker åstadkomma med tanke på att du varken känner mig eller min fru.
Ett förslag till dig är att försöka sköta dig själv och skita i andra. För 3e gången?