Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Vanligt att vara otrogen?

Är en gift man i mina bästa år som drömmer om att ha en älskarinna. Vill fortsätta vara gift med min fru men vänsterprassla lite med jämna mellanrum. Är bara ute efter skön varierande sex och lite spänning i vardagen. Helst hade jag velat träffa kvinnor i stadiga förhållanden som vill samma som jag så man inte råkar ut för någon klängig typ som kärar ner sig i mig... en relativt ung milf är drömmen.

Finns det något bra sätt att komma i kontakt med kvinnor som vill samma som jag men där man ändå kan vara hyfsat anonym tills man träffas irl? Att ragga på krogen är inte aktuellt.

Är det vanligt, är det många här som är otrogna men ändå nöjda med sitt förhållande?

• Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-12-22 05:54:09 följande:
    Om man är nöjd med sitt förhållande så varför vill man ljuga, bedra och gå bakom ryggen  på den personen man är ihop med, för att kunna knulla runt lite?🙄

Låter knappast som att man är nöjd med sitt förhållande när man är beredd på att begå otrohet, och fiskar efter tips på hur man skall hitta likasinnade skitstövlar  som vi bedra sina äkta hälfter.
    För det första så är jag tveksam till tvåsamhet som koncept. Att vara gift är mest praktiskt särskilt om man har barn. 
    Jag ser det inte som något fruktansvärt att "knulla runt lite". Kan se att det i sig kan till och med rädda förhållanden beroende på vilken inställning inblandade har.

Med det sagt så låt oss återgå till kärnfrågorna i den här tråden (som inte handlade om moral och etik), tack :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Klotet) skrev 2024-12-22 08:32:28 följande:

Om du är nöjd och vill fortsätta vara gift, varför då riskera detta genom att ligga med andra?
    Vill du ha spänning så börja hoppa fallskärm t ex. 

Eller prata med din fru, hon vill kanske också ha en annan att ligga med, om ni nu har så tråkigt sexliv 

Spänningen är en komponent, varierad skönt sex är en annan som inte kan tillfredställas med fallskärmshopp e.dyl.
    Mycket i livet handlar om risker. Blir man påkommen så får man ta konsekvenserna, svårare än så är det inte. Är man inte beredd att ta konsekvenserna så bör man låta bli att ta risken.
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-12-23 09:12:37 följande:
    Ja och vad är då problemet att man kan prata med lilla frugan och fråga om hon kan tänka sig att bli swingers, och/eller ha öppet förhållande, så kan ni båda knulla runt lite med andra och få då spännande varierande  och skön sex med andra sex?
    Som jag också påtalade om i post #5 om att vara swingers.

Eller är du en av de fullblods egoisterna som att lilla frugan skall hålla på sig och endast släppa in din kuk, medan du skall få lov att springa runt och doppa din påle i andras kvinnors grottor?

Tillägger hade skrivit samma till en kvinna om det varit en kvinnlig TS.

Du sluta med att skylla ett patetiskt bedrägeri, på något som  att du är tveksam till konceptet tvåsamhet.

Jag säger inte att man inte skall få lov att vara tillsammans med flera och/eller att man skall få knulla med flera..  Det är okey så länge alla inblandade är medvetna om varandra och är med på det.

Det är bara patetiskt av dig att använda det som förklaring/ursäkt för att kunna rättfärdiga en otrohet.
    Det förstår människor som är minimum normalbegåvade. 
    Tror du skulle må bra av att leva lite mer efter devisen "sköt dig själv och skit i andra".

Med det sagt så låt oss återgå till kärnfrågorna i den här tråden (som inte handlade om moral och etik), tack :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Klotet) skrev 2024-12-23 09:12:52 följande:
    OK, då betyder inte din familj något för dig, du respekterar dem helt enkelt inte.

Hur känns det, att ha en sådan likgiltig inställning till fru och barn?
    Alla kanske inte tänker som du, har du tänkt på det?
    Nä, tänkte väl det Flört
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-12-23 19:57:55 följande:
    Jaha OCH?

Skriver du på ett öppet debattforum där alla får delta, så är det dina problem om du inte tål att läsa vissa inlägg. Så nej mig blir du inte av med, då jag har samma rätt att skriva i din tråd som du och alla andra har så länge jag följer reglerna.
    Så det är bara för dig att gilla läget.

Med det sagt..

Och du skulle må bra av att lära dig vikten av att vara ärlig mot den du påstår dig älska och även påstår att du har ett bra förhållande med.
    Och? Det var bara ett råd, inget annat.
    Jag har inte sagt vad du får och inte får skriva men som du säger så i ett öppet forum så får man räkna med allehanda korkade OT inlägg och det enda man kan göra är att försöka styra in det så att det blir On topic igen.

Men som sagt Du skulle verkligen må bra av att jobba på att sköta dig själv och skita i andra. Alternativt hade du troligtvis kunnat bli en förträfflig moralpolis som finns i vissa islamistiska diktaturer.
  • Anonym (Man)
    EnAnonumius skrev 2024-12-25 10:09:26 följande:
    Varför vill du att jag skall sjunka till din låga nivå och skita i andra, så som du skiter i din fru?

Och, för andra (eller är det tredje gången?) jag påtalar detta för dig  du kan ju fråga din fru om hon kan tänka sig att bli swingers och/eller ha ett öppet förhållande.
    Så kan ni båda knulla runt och få spännande sex med andra. Eller anser du att det är bara du som skall få doppa köttkorven i köttgrottorna, och din fru skall endast få nöja sig  med din köttkorv i hennes köttgrotta?
    Du vet, MrTvåHjärnceller aka Anonym(Man),  jag har inga problem med att lev i och andra lever i ett swingersförhållande och/eller i ett öppet förhållande. Tycker det är långt mycket vettgigare än att ljuga, bedra och gå bakom ryggen på den som man påstår sig älska och är nöjd med förhållandet.

Ett förslag  om öppet förhållande och/eller att bli swingers skulle aldrig en moralpolis kunna ge. Men jag antar att du blundar för den signifikanta  fakta medvetet, för att kunna ge dig själv en ursäkt att skrika moralpolis åt mig.🙄

Därför - att jag är övertygad om att världen skulle bli en bättre plats om inte en massa människor känner sig tvungna att försöka kontrollera och styra vad andra människor ska göra utifrån deras inskränkta världsuppfattning.

Vad Du påtalar för mig är fullständigt ointressant för mig oavsett om det är andra, tredje eller femtielfte gången.

Du är duktig på att försöka förlöjliga mig genom fåniga epitet, det ger jag dig.
    Jag föreslår att du läser mina inlägg igen innan du drar massa förhastade slutsatser och kommer med dina moralpredikningar. Jag vet inte vad det är du försöker åstadkomma med tanke på att du varken känner mig eller min fru.

Ett förslag till dig är att försöka sköta dig själv och skita i andra. För 3e gången?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Afrodita) skrev 2024-12-25 10:38:56 följande:

Mr Man aka ts vill inte ta upp frågan med frugan därhemma kring öppet förhållande så klart. Han är en mega egoist. tänk om hon får smaka på äventyret och vill avsluta relationen ? Nej nej han ska själv ha spänning och variation medan frun ska stå där hemma vid spisen och agera allt-i-allo. han förbehåller sig rätten liksom de flesta män att dela in kvinnan i funktioner, hon där hemma har till funktion att vara mamma, hushållerska, städpersonal och projektledare. Bekvämt och bra. Henne behåller vi för byter jag henne kommer denna viktiga markservice försvinna. Ingen annan kommer åta sig det uppdraget. Bäst då att jag själv vänsterprasslar lite harmlöst vid sidan om med andra kvinnor som ska ge mig spänning i mitt miserabla liv. Ts blundar för detta grovt utnyttjande av damen därhemma. han våldtar hennes tillit.

Hon lär dessutom dra om det kommer fram. Underskatta inte kvinnans intuition mr Man. Vad gör du om det kommer fram ? 

Men snälla... 
    Märkligt att Familjeliv drar till sig så många tomtar som älskar att dra förhastade slutsatser baserade på fantasier och inskränkthet eller vad det nu kan vara.

Besynnerligt. 
Svar på tråden Vanligt att vara otrogen?