Anonym (Man) skrev 2024-12-23 08:51:32 följande:
För det första så är jag tveksam till tvåsamhet som koncept. Att vara gift är mest praktiskt särskilt om man har barn.
Jag ser det inte som något fruktansvärt att "knulla runt lite". Kan se att det i sig kan till och med rädda förhållanden beroende på vilken inställning inblandade har.
Med det sagt så låt oss återgå till kärnfrågorna i den här tråden (som inte handlade om moral och etik), tack :)
Ja och vad är då problemet att man kan prata med lilla frugan och fråga om hon kan tänka sig att bli swingers, och/eller ha öppet förhållande, så kan ni båda knulla runt lite med andra och få då spännande varierande och skön sex med andra sex?
Som jag också påtalade om i post #5 om att vara swingers.
Eller är du en av de fullblods egoisterna som att lilla frugan skall hålla på sig och endast släppa in din kuk, medan du skall få lov att springa runt och doppa din påle i andras kvinnors grottor?
Tillägger hade skrivit samma till en kvinna om det varit en kvinnlig TS.
Du sluta med att skylla ett patetiskt bedrägeri, på något som att du är tveksam till konceptet tvåsamhet.
Jag säger inte att man inte skall få lov att vara tillsammans med flera och/eller att man skall få knulla med flera.. Det är okey så länge alla inblandade är medvetna om varandra och är med på det.
Det är bara patetiskt av dig att använda det som förklaring/ursäkt för att kunna rättfärdiga en otrohet.
Det förstår människor som är minimum normalbegåvade.