Anonym (Man) skrev 2024-12-25 11:48:53 följande:
Därför - att jag är övertygad om att världen skulle bli en bättre plats om inte en massa människor känner sig tvungna att försöka kontrollera och styra vad andra människor ska göra utifrån deras inskränkta världsuppfattning.
Du är duktig på att försöka förlöjliga mig genom fåniga epitet, det ger jag dig.
Jag föreslår att du läser mina inlägg igen innan du drar massa förhastade slutsatser och kommer med dina moralpredikningar. Jag vet inte vad det är du försöker åstadkomma med tanke på att du varken känner mig eller min fru.
Ett förslag till dig är att försöka sköta dig själv och skita i andra. För 3e gången?
Jasså?
Varför vill du då kontrollera din fru och tvinga henne att leva i en lögn. men du vill kontrollera din fru?
Så du är ju precis lika inskränkt själv då du vill ju vara otrogen., . Men klar att det är ju inget du vill höra att du är inskränkt. För det passar ju inte in i din beljugna världsbild.
Så du menar att din fru är MEDVETEN om att du vill knulla andra? Går hon med på detta att vill knulla andra.
Du skriver ju själv att du vill vara otrogen, då jkn ju knappast din fru vara vetandes om att du vill knulla andra.
Och du mina svar baseras på dina inlägg jag har
läst i denna tråden, lusläst till och med, så vad ville du, så vad vad det du ville?
Så du har fan inget att komma med med den kommentaren om att jag skall läsa dina inlägg igen.
Jag försöker knappast att styra dig. Är det något med du skall ljuga om?
Det verkar ju vara din melodi. Du får inte höra svaren du vill höra, då skall du passa på att ljuga om vad personen skriver i sina texter. Men vad förväntar man sig av en som även vill ljuga för sin fru?
Anonym (Man) skrev 2024-12-25 11:48:53 följande:
Ett förslag till dig är att försöka sköta dig själv och skita i andra. För 3e gången?
För tredje gången(?), nej jag tänker inte sjunka ned till din låga nivå av att skita i andra människor, bara för att du väljer att skita i din fru.
Och du skall bara ge fan i framtiden att lägga förslag till andra då du saknar ju intresse att ta till dig av förslag från andra (som
andra lagt in).
Det enda du är, bevisat, intresserad av är att träffa likasinnade som är intresserade av att ljuga för sina makar, så som du vill ljuga för din fru, så du kan få lite sköna knull.
Så mitt förslag är att du lägger ned och förslår att jag skall bli lika liten småsint egoist som DU är. som dig och strunta i andra.