Vanligt att vara otrogen?
🤮 usch stackars din fru. Blää. Hoppas hon kommer på dig så att hon kan sparka dig så hårt i din falska bedragarröv så du flyger till månen och stannar där.
🤮 usch stackars din fru. Blää. Hoppas hon kommer på dig så att hon kan sparka dig så hårt i din falska bedragarröv så du flyger till månen och stannar där.
Mr Man aka ts vill inte ta upp frågan med frugan därhemma kring öppet förhållande så klart. Han är en mega egoist. tänk om hon får smaka på äventyret och vill avsluta relationen ? Nej nej han ska själv ha spänning och variation medan frun ska stå där hemma vid spisen och agera allt-i-allo. han förbehåller sig rätten liksom de flesta män att dela in kvinnan i funktioner, hon där hemma har till funktion att vara mamma, hushållerska, städpersonal och projektledare. Bekvämt och bra. Henne behåller vi för byter jag henne kommer denna viktiga markservice försvinna. Ingen annan kommer åta sig det uppdraget. Bäst då att jag själv vänsterprasslar lite harmlöst vid sidan om med andra kvinnor som ska ge mig spänning i mitt miserabla liv. Ts blundar för detta grovt utnyttjande av damen därhemma. han våldtar hennes tillit.
Hon lär dessutom dra om det kommer fram. Underskatta inte kvinnans intuition mr Man. Vad gör du om det kommer fram ?
Stackars hans fru. Hoppas hon kommer på honom och hoppas hon slipper könssjukdomar.
Jag tycker också att ts ska visa denna tråd för sin fru. Redan nu säga vad han har för vidriga planer. Då vet hon vilket bottenskrap hon är gift med och kan välja att lämna om hon vill och slippa leva i en total lögn med ett rötägg.
Kan inte förstå att man sitter och planerar hur man ska bedra sin fru. Börjar undra om detta verkligen är på riktigt.
Lämnar tråden blir spyfärdig snart. Tack Gode Gud att jag inte gift mig med en man av denna sort, stackars dessa kvinnor. Tack Gud att jag gifte mig med en man. Riktig man.
Du som var sådant jokerproffs kan ju ge ts lite tips? Rätt äckelgulligt faktiskt.