Lina98 skrev 2024-12-10 15:20:48 följande:
Hej på er!
Jag ansluter mig också till gänget. Jag har bf 12/8 och är idag i vecka 5 (4+6).
vi har försökt få barn i 2,5 år men aldrig sett ett plus före nu. Detta var vår 4e insättning via IVF.
Jag har haft molvärk sedan jag plussade v4 (3+5) och ont i brösten. Är så galet orolig att det inte ska gå vägen. Har inte känt samma molvärk nu på två dagar, är det någon annan som också upplevt att molvärken avtagit?
Jag har varit gravid flera gånger, har två barn osv. och jag har bara haft molvärk strax före BIM och kanske en vecka efter att jag plussat, sen har det försvunnit. Helt normalt med andra ord :) Stort grattis 😍
Jullis94 skrev 2024-12-10 16:58:49 följande:
Det är min första graviditet! Nä den där ständiga oron är verkligen en ny prövning. Upptäckte när jag var på toa att det var lite mycket lite, ljusrosa på papperet så bröt ihop och det enda jag tänker på nu är missfall..
Ånej, jag förstår precis oron, varit med om det själv, både där det varit helt ofarligt och gått bra och starten på missfall? Bara avvakta och se hur det utvecklar sig. Men små blödningar är vanligt alldeles i början när embryot borrar in sig ordentligt i livmodern eller sköra slemhinnor. Håller tummarna att det bara är nåt sånt vilket det absolut kan vara 🙏🏻