Anonym (Rudi) skrev 2024-10-29 18:40:08 följande:
är det någon som missförstår så är det nog du. dina turer haltar. det är inte konstigt att damerna är mer framgångsrika i sin liga eftersom deras liga innehåller så många kalkonlag, herrarnas liga har långt fler länder med högre nivå och konkurrens, låter inte som din man och hans polare kan så värst mycket inom fotboll om de inte ens begriper det. hur kan man inte ens fatta det?
Herre jösses du uppfattade verkligen inget av mitt första inlägg som du kommenterade och väljer att missuppfatta vad jag skriver.
Läs om och ta in vad jag skrev i mitt inlägg.
Tjejer håller på med bollsporter och är bättre på det nu för tiden än dom var tidigare.
Tror att min man som varit idrottsman och tävlat i sin sport både i SM och andra
tävlingar kan mer om sport än många andra då hans sportintresse är stort
Men det är klart att det finns fler lag i mans ligan än kvinnoligan men du fattar inte
ändå att man kan säga att kvinnorna är bättre just nu?
Kvinnorna går framåt i sina ligor.
Vad är det du vill med ditt inlägg? kan du inte ta in att tjejer blir bättre och bättre på sporter som killar nästan hade monopol på tidigare.
Du vet jag har både en son och en dotter och bröder,
du tror inte att jag och andra vet att män oftast är starkare och har annan fysik?
du tar upp det som alla vet.
Nu handlade tråden om varför tjejer var sämre på bollsporter, läs mitt inlägg igen
så har jag angett några exempel på varför men också varför tjejer blir bättre.
Ingen ifrågasätter att tjejer och killar, män och kvinnor har olika fysik.