• Anonym (anonym)

våldtagen av min bästa väns sambo?

Hej, jag var ut med min bästa vän en lördag, vi båda blev extremt fulla och började bråka. Jag minns inte varför vi bråkade men hennes kille följde mig hem och sedan hade vi sex, minns bara korta glimtar av detta. Har ingen aning hur det blev så, och mår så jävla dåligt över det, jag grät hysteriskt och berättade för min pojkvän. Han vill att jag berättar för min kompis, men hon älskar han så mycket och pratar om hur han är så perfekt och hur bra deras förhållande är osv. Han är 20 år äldre än mig, han var i princip nykter. Jag har aldrig varit så full någonsin, men skuldbelägger mig själv ju mer tiden går. Sa jag eller gjorde jag någon som fick han att agera så? Tänk så  tog jag någon intiativ som jag inte minns? Jag är rädd att om jag berättar för henne kommer hon välja hans parti vilken hon alltid gör. Vill dö, detta är en enda mardröm, vill vakna upp NU

• Svar på tråden våldtagen av min bästa väns sambo?
  • Anonym (Snälla)
    Anonym (S) skrev 2024-10-28 18:32:30 följande:
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-28 15:37:53 följande:

grejen är att jag var så full att jag inte minns något, tycker att om man är nykter så har man inte sex med någon som är dyngrak som inte kan säga nej? 

Du lägger över hela ansvaret på honom kallar det för våldtäkt även fast det kan vart så att du tog initiativet? Hur tänker du? Ta ansvar istället berätta för din vän. Inse att du har problem att hantera alkohol och ta lärdom och drick inte alkohol. 
    Bra skrivet!

Hon säger hon hatat honom sen innan HAHA. Varför då följa med honom hem för???? 
    Och att dra i håret snälla någon, det gör nästan alla män vid doggystyle.
    Hon har alkoholproblem och nu gjort stort fel på fyllan och känner skam och vill nu skylla på killen. Och detta är Sverige, alla tror på mannen automatiskt. 
    Så många män som blir felaktigt dömda pga såna här alkis-slyn0r som inte kan hantera alkohol MEN ändå ska dricka.
    Så många män som är rejält fulla på krogen och lockas med hem med en tjej som sen våldtar dem och plundrar hela hemmet på deras saker, men då anmäler tjejen istället för våldtäkt och alla tror på tjejen. 
    Stackars män
  • Anonym (t)
    Anonym (Snälla) skrev 2024-10-28 18:44:46 följande:
    Bra skrivet!

SPYYYYRR
    Hon har alkoholproblem och nu gjort stort fel på fyllan och känner skam och vill nu skylla på killen. Och detta är Sverige, alla tror på mannen automatiskt. 
    Så många män som blir felaktigt dömda pga såna här alkis-slyn0r som inte kan hantera alkohol MEN ändå ska dricka.
    Så många män som är rejält fulla på krogen och lockas med hem med en tjej som sen våldtar dem och plundrar hela hemmet på deras saker, men då anmäler tjejen istället för våldtäkt och alla tror på tjejen. 
    Stackars män
    Vad säger vi om dig då, som inte kan läsa TS få inlägg utan går på rejält på någon som om detta stämmer mår riktigt dåligt? Åh. Så manligt att bete sig illa online. Så typiskt dock att inte ens försöka läsa tråden.
  • Anonym (S)
    Anonym (Snälla) skrev 2024-10-28 18:44:46 följande:
    Bra skrivet!

Och att dra i håret snälla någon, det gör nästan alla män vid doggystyle.
    Stackars män
    Aha har inte läst hela kommentarsfältet. Men av det du skriver i början är det uppenbart att TS har alkoholproblem och inte bör dricka annat än alkoholfritt. 

Om TS skulle blivit våldtagen är det fruktansvärt men låter inte som våldtäkt som det beskrivs. Det låter som en med alkoholproblem som gjort dumt beslut och ångrar det för att sedan vilja lägga hela skulden på mannen. 

Ja vist kan det vara lite märkligt att man väljer att ligga med någon som är så pass påverkad men nu har det hänt och det låter som något de båda är ansvariga för. 
  • Tow2Mater
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-28 18:10:26 följande:

jag gick inte med han hem, han följde mig dit min skjuts fanns och istället för att jag åkte direkt tog han med mig in i hemmet och sedan hände det.

Vart gick din vän/hans sambo då? Om du och hennes sambo var i deras hem.
  • Anonym (anonym)
    Tow2Mater skrev 2024-10-28 20:16:53 följande:
    Vart gick din vän/hans sambo då? Om du och hennes sambo var i deras hem.
    hon gick till en annan bar och kom efter en stund
  • Anonym (Lilla q)

Nu är det nog försent. Men jag tycker att du ska prata med sjukvården om detta. Kanske göra en undersökning. Av det du berättar, så låter det som om det skett med samtycke, men det är svårt att veta eftersom du inget minns och att det vara ni två där. Men det kan hända att minnet kommer tillbaka. Om du minns att du inte givit ditt medgivande, är det bra om tester finns. Men det känns ju inte som det finns något case just nu.

• Anonym (Jjj)
    Anonym (J) skrev 2024-10-28 15:41:36 följande:

Jaha du tänker så. Men bara för man är full och inte minns så kan man ju ändå vara okej liksom. 

Min kille låg på marken ute och rullade runt förr. Det kallar jag för dyngrak. 

Det är ju skillnad på full och dyngrak 

Ja jag minns en gång för flera år sen när min sambo och jag nyligen hade börjat dejta , han hade druckit och tagit en tablett (Xanor) eller kanske flera, inget han brukade göra men han hade gjort det då iallafall, tror han hade fått av nån kompis.  Jag var inte helt nykter heller.. Vi hade iallafall sex (inte första gången), det var mest han som tog initiativet och det var fullbordat (han kom). Dagen efter frågade han om vi hade haft sex för han var helt säker på att vi inte hade haft det men hans kompis som han bodde med hade hört. Han mindes ingenting. Vi skrattade mest åt det men lite läskigt att det kan bli så.. Då var det inte bara alkohol inblandat men ändå. Han verkade absolut inte helt borta utan var ungefär som vanligt.

Nu håller han inte på med sånt längre iallafall, vi är fortfarande tillsammans och väntar vårt andra gemensamma barn. 
  • Anonym (Gör en polisanmälan!!)

Hur många tjejer som är kraftigt berusade, vill bli dragna i håret och indragen i någons hem, dragen i håret och få en penis i röven. Och som hon berättar att hon börjar gråta och då säger mannen att det var ditt fel. Varför säger man så för om för om inte för att skuldbelägga offret. Så sjukt. 
    Så var han dessutom så pass nykter också, så äcklig gubbjävel. Hur kunde han ens komma på tanken att hon skulle tycka något annat än att det var ett grovt övergrepp.
    Han såg att sin chans när de hade bråkat att våldta bästa kompisen till sin partner. 
    Kanske förlorar du en vän men man kan inte vara vän med någon som stöttar en våldtäktsman.
    Kan han våldta TS kan han våldta sin sambo också. 
    Är det perversa män som vill ligga med vem som helst som tror att fulla tjejer överlag uppskattar att bli tafsade på, bli med dragen till en toalett, eller en säng för att sen bli tafsad på, få en penis i rumpan och dragen i håret.... trevligt för vem, porrskadade mannen bara....inte för offret. 
    Sen att man inbjuder..... ingen säger att det är rätt att stjäla en cykel bara för att den är olåst....men om någon är full är det fritt fram tydligen.
    Hoppas att verkligheten drabbar den idioten...han kommer ju att fortsätta, fler kommer ju att bli offer så länge ingen tror på offren...
    Självklart ska du berätta så lugnt och sakligt som du kan för din vän....
    Du får förvarna innan.
    Sen gör en polisanmälan.....även om den läggs ned, så kommer det försvåra för honom om det blir flera anmälningar.....

Ta hand om dig!!

• Anonym (Jjj)
    Anonym (Jjj) skrev 2024-10-28 23:28:51 följande:
    Ja jag minns en gång för flera år sen när min sambo och jag nyligen hade börjat dejta , han hade druckit och tagit en tablett (Xanor) eller kanske flera, inget han brukade göra men han hade gjort det då iallafall, tror han hade fått av nån kompis.  Jag var inte helt nykter heller.. Vi hade iallafall sex (inte första gången), det var mest han som tog initiativet och det var fullbordat (han kom). Dagen efter frågade han om vi hade haft sex för han var helt säker på att vi inte hade haft det men hans kompis som han bodde med hade hört. Han mindes ingenting. Vi skrattade mest åt det men lite läskigt att det kan bli så.. Då var det inte bara alkohol inblandat men ändå. Han verkade absolut inte helt borta utan var ungefär som vanligt.

Nu håller han inte på med sånt längre iallafall, vi är fortfarande tillsammans och väntar vårt andra gemensamma barn. 
    Har inte läst hela tråden och säger absolut inte att det var samma sak för TS som för min sambo , det kan såklart han varit så att TS blev våldtagen.. Har själv blivit det när jag var yngre. 

Menade bara att någon kan verka ok och ganska normal men sen ändå inte komma ihåg.. säger inte att det måste varit så för TS
  • Anonym (Lilla q)
    Anonym (Gör en polisanmälan!!) skrev 2024-10-29 00:07:26 följande:

Hur många tjejer som är kraftigt berusade, vill bli dragna i håret och indragen i någons hem, dragen i håret och få en penis i röven. Och som hon berättar att hon börjar gråta och då säger mannen att det var ditt fel. Varför säger man så för om för om inte för att skuldbelägga offret. Så sjukt. 
    Så var han dessutom så pass nykter också, så äcklig gubbjävel. Hur kunde han ens komma på tanken att hon skulle tycka något annat än att det var ett grovt övergrepp.
    Han såg att sin chans när de hade bråkat att våldta bästa kompisen till sin partner. 
    Kanske förlorar du en vän men man kan inte vara vän med någon som stöttar en våldtäktsman.
    Kan han våldta TS kan han våldta sin sambo också. 
    Är det perversa män som vill ligga med vem som helst som tror att fulla tjejer överlag uppskattar att bli tafsade på, bli med dragen till en toalett, eller en säng för att sen bli tafsad på, få en penis i rumpan och dragen i håret.... trevligt för vem, porrskadade mannen bara....inte för offret. 
    Sen att man inbjuder..... ingen säger att det är rätt att stjäla en cykel bara för att den är olåst....men om någon är full är det fritt fram tydligen.
    Hoppas att verkligheten drabbar den idioten...han kommer ju att fortsätta, fler kommer ju att bli offer så länge ingen tror på offren...
    Självklart ska du berätta så lugnt och sakligt som du kan för din vän....
    Du får förvarna innan.
    Sen gör en polisanmälan.....även om den läggs ned, så kommer det försvåra för honom om det blir flera anmälningar.....

Ta hand om dig!!

Hur tänker du kring TS minnesluckor? Anser du att hon ska anmäla en man som kanske är oskyldig? Jag tycker att det är ett problem att hon inte minns mer. Det är ju inte så snällt att utsätta en oskyldig för denna anklagelsen. Jag känner mig kluven. 
Svar på tråden våldtagen av min bästa väns sambo?