• Anonym (anonym)

våldtagen av min bästa väns sambo?

Hej, jag var ut med min bästa vän en lördag, vi båda blev extremt fulla och började bråka. Jag minns inte varför vi bråkade men hennes kille följde mig hem och sedan hade vi sex, minns bara korta glimtar av detta. Har ingen aning hur det blev så, och mår så jävla dåligt över det, jag grät hysteriskt och berättade för min pojkvän. Han vill att jag berättar för min kompis, men hon älskar han så mycket och pratar om hur han är så perfekt och hur bra deras förhållande är osv. Han är 20 år äldre än mig, han var i princip nykter. Jag har aldrig varit så full någonsin, men skuldbelägger mig själv ju mer tiden går. Sa jag eller gjorde jag någon som fick han att agera så? Tänk så  tog jag någon intiativ som jag inte minns? Jag är rädd att om jag berättar för henne kommer hon välja hans parti vilken hon alltid gör. Vill dö, detta är en enda mardröm, vill vakna upp NU

• Svar på tråden våldtagen av min bästa väns sambo?
  • Anonym (J)
    Anonym (M) skrev 2024-10-28 15:49:04 följande:
    Om han verkligen gjorde något fel, tror du han skulle vara ärlig om det? Det finns ingen möjlighet att han utnyttjar att TS inte minns, och säger att allt gick rätt till från hans sida?
    Jag skrev just det i inlägget ovan. Om han vore en schysst kille och hon bara full och råkade ligga med varann så hade han väl kunnat vara ärlig? Men som hon har förklarst nu, nej då är han sälert inte ärlig 
  • Anonym (J)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-28 15:51:07 följande:

usch vad hemska vissa av er är, en våldtäkt behöver inte betyda trasiga och blodiga kläder. ni borde läsa på inte jag

Om man har sex mot sin vilja kan man blöda , det är väl inget konstigt. men nej det måste inte vara så.
  • Anonym (J)
    Anonym (Snälla) skrev 2024-10-28 15:49:39 följande:

Äh snälla. Du var så full, arg på din vän och du är en sån där typiskt vän som är avundsjuk i smyg och som är smygkär i din väns kille. Nu var du så full och han tänkte han följer dig hem så du kommer hem säkert men du ville gärna ha sex med honom och tog med honom upp. Nu som nykter känner du lite lite dåligt samvete över att du varit en dålig vän och känner dig aning smutsig för du var otrogen mot din kille, och nu ska du skylla på att du blev våldtagen. 
    Herregud.
    Sluta supa så mycket och rannsaka dig själv 

Fast det vet ju inte du.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-28 15:52:19 följande:

jag vet att jag inte skulle göra såhär, är rent av äcklad av honom och han varit sen första gång jag träffade honom

Varför tog du med honom hem om du är så äcklad av honom? Ni låg i sängen, varför? Varför tänker du att du kanske initierat det?
  • Anonym (t)

Att en 20 år äldre i princip nykter följer med en stupfull tjej hem och har sex med denna är vidrigt. TS låter inte alls i stånd för att ge samtycke.

TS borde sluta dricka så mycket och antagligen skaffa nya vänner .

• Anonym (t)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-10-28 15:59:00 följande:
    Varför tog du med honom hem om du är så äcklad av honom? Ni låg i sängen, varför? Varför tänker du att du kanske initierat det?
    för att det är typ den vanligaste frågan tjejer ställer till sig själva efter övergrepp?
  • Anonym (J)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-10-28 15:59:00 följande:
    Hon var jättefull? frågsn är väl snarare varför han 20 år äldre med flickvän drar hem en packad tjej? Drar henne i håret och allt? 
  • Anonym (anonym)

jag tog inte med honom hem, han följde mig till deras hem där min skjuts väntade, det vet jag. minns inte hur men vi låg inte i sängen han stod upp å drog i mitt hår och hade sex med mig bakifrån. trodde han skulle trösta mig vilken han gjorde när vi gick hem, det övergick så fort och han var inte snäll längre. han har domar sedan tidigare då han misshandlat sitt ex. han har sexuellt ofredat en tjejkompis innan, men ingen trodde på henne inte ens min bästa vän (hon som är sambo med honom) denna tjej har nu flyttat härifrån. Jag känner skuld för att jag skulle inte ha gått med honom, och skulle inte ha blivit så full nej, tänker aldrig dricka igen. Men enligt min åsikt ska man inte behöva tänka att något ska hända när man är med sin kompis sambo? 

• Anonym (J)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-28 16:06:57 följande:

jag tog inte med honom hem, han följde mig till deras hem där min skjuts väntade, det vet jag. minns inte hur men vi låg inte i sängen han stod upp å drog i mitt hår och hade sex med mig bakifrån. trodde han skulle trösta mig vilken han gjorde när vi gick hem, det övergick så fort och han var inte snäll längre. han har domar sedan tidigare då han misshandlat sitt ex. han har sexuellt ofredat en tjejkompis innan, men ingen trodde på henne inte ens min bästa vän (hon som är sambo med honom) denna tjej har nu flyttat härifrån. Jag känner skuld för att jag skulle inte ha gått med honom, och skulle inte ha blivit så full nej, tänker aldrig dricka igen. Men enligt min åsikt ska man inte behöva tänka att något ska hända när man är med sin kompis sambo? 

Nej det är INTE ditt fel någonstans. Du ska kunna lita på din kompis kille. Han tror man ju ska vara snäll. Det är HAN som gjort fel. Inte du.

• Anonym (J)

En tjej ska kunna vara så full också utan att någon ska försöka våldta/ge sig på en. 

Men sen är det bra att inte bara så full utan vara försiktig. 

Men nej, ingenting är ditt fel. INGENTING. 

Ska du berätta för kompisen?

Svar på tråden våldtagen av min bästa väns sambo?