• Anonym (Tredje)

Bf juli 2025

Hej!
    Tänker att jag startar en tråd till oss som är gravida med bf i juli 2025. 

Detta är tredje barnet för min man och mig själv. Bf ska vara 2 el 3 juli. 
    Är i stadiet just nu att man tar nytt gravtest varje morgon för att se att det ökas. :)
    Har väl egentligen försökt med ett tredje barn sedan april iår och  blev gravid på första försöket. Graviditeten avslutades i juli med ett MA och efter det har det varit lite svårt att få till samlivet då maken är bortrest varannan vecka. Men nu så! 

Fler som. Börjar få plus? :)

• Svar på tråden Bf juli 2025
  • Laaaaajnea

Jag tror tyvärr det kan vara ett missfall på G för mig.. ni som gjort Clearblue digital, när slog det över på 2-3? Köpte RFSU stickor idag och det är så himla svagt streck.. jag är i vecka 5 (4+5) idag.

• Enmsik
    Laaaaajnea skrev 2024-11-16 13:52:01 följande:

Jag tror tyvärr det kan vara ett missfall på G för mig.. ni som gjort Clearblue digital, när slog det över på 2-3? Köpte RFSU stickor idag och det är så himla svagt streck.. jag är i vecka 5 (4+5) idag.

Jag fick 1-2 på bim-3 (vad jag tror) testade igen med digital bim+3 då stod det 2-3 men fortfarande svaga stickor. :) 
  • Laaaaajnea
    Enmsik skrev 2024-11-16 15:25:52 följande:
    Jag fick 1-2 på bim-3 (vad jag tror) testade igen med digital bim+3 då stod det 2-3 men fortfarande svaga stickor. :) 
    Jag har testat med digitalt innan och i måndags stod det 1-2 på det. Men sen har det inte blivit någon ökning. Vilket gav mig panik så köpte RFSU stickor som knappt visade något.. har läst mig till nu att ofta kan stickor vissa jättesvagt och digitala kan man inte lita på till 100% med tiden. Jag lever på hoppet, har torkat alla tårar från idag och hoppas verkligen att det kommer vara positivt längre fram också.
  • Enmsik
    Laaaaajnea skrev 2024-11-16 19:15:57 följande:
    Jag har testat med digitalt innan och i måndags stod det 1-2 på det. Men sen har det inte blivit någon ökning. Vilket gav mig panik så köpte RFSU stickor som knappt visade något.. har läst mig till nu att ofta kan stickor vissa jättesvagt och digitala kan man inte lita på till 100% med tiden. Jag lever på hoppet, har torkat alla tårar från idag och hoppas verkligen att det kommer vara positivt längre fram också.
    Testerna är ju det enda man har att kunna ta till så här tidigt. Så svårt.. jag har ett planerat vul om ca 1,5 vecka så jag får se vad mina svaga test betyder då. Men kommer ändå fortsätta med stickor för att se hur det ser ut fram tills dess... tyvärr är det ju bara tiden som får utvisa men det är ju psykiskt jobbigt. Man vill ju bara veta. 
  • Laaaaajnea
    Enmsik skrev 2024-11-16 20:26:11 följande:
    Testerna är ju det enda man har att kunna ta till så här tidigt. Så svårt.. jag har ett planerat vul om ca 1,5 vecka så jag får se vad mina svaga test betyder då. Men kommer ändå fortsätta med stickor för att se hur det ser ut fram tills dess... tyvärr är det ju bara tiden som får utvisa men det är ju psykiskt jobbigt. Man vill ju bara veta. 
    Ja det är ju så.. jag håller tummarna för dig att allt ser bra ut! Jag kastade mina test jag har kvar nu för jag känner att det ger mig bara mer ångest. Jag får försöka njuta av att jag just nu är gravid som det stått på digitala och är det mf på g så kan jag inte göra något åt det. Har även lite rosa flytningar vilket också gör mig orolig då jag aldrig hade det när jag var gravid med sonen.. 
  • MammaIda00

Hej tjejer!
    är i vecka 4+4 nu och känner inga symtom. Är trött men vet inte om det är pga graviditeten eller om det är för att jag jobbar mycket. Vad känner ni för symtom? 

Adam 17/12-2020
  • h4llon1
    Anonym (Ändå hoppfull) skrev 2024-11-15 20:04:54 följande:
    Asså kan inte du skicka ditt ?LOT-nummer??  Är så nyfiken om vi har fått samma batch. Tester brukar ju vara lite starkare än sådär alltså. av de gånger jag varit gravid och testat med samma tester så har de aldrig varit så här svaga som vid bim. som både du och jag har. Haha! Tror fan på att testerna är knepiga. vore ju sjukt om vi har samma batch.. 😂
    Haha ja - 2402140101 
    Tog de sista jag hade idag bara för att jaaaa en är nojig när symptomen svajar haha. Men de verkar inte bli starkare än de senaste jag tog så de är nog max på teststrecken 😅
  • Kashmir89
    h4llon1 skrev 2024-11-19 07:58:33 följande:
    Haha ja - 2402140101 
    Tog de sista jag hade idag bara för att jaaaa en är nojig när symptomen svajar haha. Men de verkar inte bli starkare än de senaste jag tog så de är nog max på teststrecken 😅
    Jag har exakt samma batch.. mina blev inte heller starka ju 😅 skönt att det är batchen det är fel på och inte mig
  • Kashmir89
    Popcorn1990 skrev 2024-11-19 09:59:00 följande:

Hej! Hoppar in här då jag plussade igår.
    BF 30 juli. 😀

Välkommen ♥️ första graviditeten?
Svar på tråden Bf juli 2025