Hejhoppgummi skrev 2024-11-30 20:16:08 följande:
ClumsySmurf skrev 2024-11-30 20:02:12 följande:
Finns exempel på trams som man inom offentliga sektorn gärna strösslar pengar på, det prioriteras väldigt konstigt.
värdegrundskonsult
sälja qbtq certifikat
genusforskning
Ja vid detta laget vet vi redan att män är överrepresenterade som gärningsmän, och att de vidareutbildar sig i lägre omfattning. Då skulle vi istället kunna lägga de pengarna på att förflytta alla de undermåliga männen till en öde ö. Då skulle vi även spara pengar då färre brott skulle begås. Winning 🙏🏼
Vet inte vilket kön som varit värst men det finns många gärningskvinnor som är skyldiga till det ideologiska flummet men det kan ju också vara så att du som vanligt svarade på något helt annat än det jag skrev.
ungefär som när du svarade "din mamma..."
Anonym (Bosse) skrev 2024-12-01 09:27:36 följande:
Har du samma uppfattning om invandrare som grupp? Funktionshindrade eller andra grupperingar som generellt sett inte lyckas lika bra? Att vi deporterar dom?
Eller gäller det bara män och är en osund del av ditt mansförakt?
jag har inget bra svar på din fråga
jag vet bara att det är något förutsägbart med det hela, som om det vore ett konsekvent mönster.
ClumsySmurf skrev 2024-11-29 09:50:38 följande:
Kvinnor och höga krav på partner?
Anonym (Jasså?) skrev 2024-11-29 08:18:25 följande:
Postman skrev 2024-11-29 07:33:57 följande:
Ja det var vad du insinuerade och vad jag skriver i andra trådar hör inte hemma här. Håll dig till denna tråden istället för att hämta lösryckta svar från andra trådar. Jag inser nu vem du är och du kommer inte få mer svar ifrån mig.
Så du är inte ett litet misogynt troll? Intressant! undra varför svaren systematiskt verkar peka på det
postman har blivit anklagad för att vara misogyn ett antal gånger, men alla gånger jag har sett så är det av misandriska feminister som brukar roa sej med att kasta skit på män på forumet. Oftast de där som beter sej som jävla idioter och trollar sönder diskussioner när det börjar gå trögt med argumenten.
tycker det är konstigt att det inte är jag som får dessa anklagelser när det är främst jag som helt utan filter brukar förklara vad jag tycker om dessa feminister.