-
-
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?
-
TS, hur gick det?
-
Spelar det någon roll om antalet parters är 0 eller 3 eller om det har gått lång tid sedan sist?Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 12:13:51 följande:Nej, det vill jag inte, är rädd att hon drar då. Och de flesta ger tips om att man inte ska säga något om det i min ålder. Men absolut, det skulle underlätta väldigt om jag visste att det accepterades.
Det finns ofantligt många anledningar till varför en man inte presterar på topp.
När jag träffade min man så hade vi en rejält lång "upplärnings tid" innan vi båda två hade fattat galoppen hur vi båda två funkar och vad vi tycker om. Ingen av oss var oskuld men ändå tog det tid!!
Vi valde att inte stressa utan ta det som det kom. -
MrTintin skrev 2024-09-17 09:43:57 följande:
TS, hur gick det?
Det gick inte så bra men hur illa det gick vet jag inte än. Vi hade en trevlig middag och såg en film, så långt var allt ok, och vi började hångla. Precis som jag oroat mig för så fick jag halvpanik, pulsen var typ i 200. Så jag berättade till slut att jag var så nervös för att det var min första gång. Hon kom av sig helt. Hon var inte alls beredd på det och hon kände att hon kunde inte fortsätta. Hon grät, jag grät. Det slutade med att hon sa att hon måste få tid att fundera på om hon trodde det kunde funka för det kunde hon inte säga på en gång. Och där är vi nu.
-
Bjud ut din flickvän igen, hem till dig eller ute någon stans. När ni sitter och pratar, ta hennes händer och tala om att du tycker om henne, att du vill lära dig att älska henne fysiskt. Berätta att du vill smeka henne, känna hennes hud. Om hon då visar att hon också vill, fortsätt hem till någon av er.
Hångla, Hångla sluta inte utan Hångla, låt dina händer smeka hennes kropp ovanpå kläderna och sen bit för bit under kläderna. Kyss henne flera gånger, låt era tungor mötas.
Ligg ner tillsammans, kramas, njut av att känna varandra. Om hon då vill ligga med dig gör det, om hon inte tar initiativet, vänta själv tills du känner du får stånd.
låt det ta tid, om ni inte ligger med varandra nu så gör det inget. Nästa gång kommer om ni tycker om varandra. Kelar ni med varandra så blir nu lugna i själen och kåta i kroppen.
Hör av dig om du vill få mer tips. Jag är 75 år och hade sen sexdebut. Vet att lugn och nyfikenhet är bra egenskaper.
-
Jag kommer inte att bjuda ut henne igen innan hon kommit fram till att hon kan leva med min oerfarenhet. Det skulle kännas väldigt konstigt att kontakta henne innan. Bollen borde väl ligga hos henne i detta läge?Benbrottben skrev 2024-09-17 13:12:18 följande:
Bjud ut din flickvän igen, hem till dig eller ute någon stans. När ni sitter och pratar, ta hennes händer och tala om att du tycker om henne, att du vill lära dig att älska henne fysiskt. Berätta att du vill smeka henne, känna hennes hud. Om hon då visar att hon också vill, fortsätt hem till någon av er.
Hångla, Hångla sluta inte utan Hångla, låt dina händer smeka hennes kropp ovanpå kläderna och sen bit för bit under kläderna. Kyss henne flera gånger, låt era tungor mötas.
Ligg ner tillsammans, kramas, njut av att känna varandra. Om hon då vill ligga med dig gör det, om hon inte tar initiativet, vänta själv tills du känner du får stånd.
låt det ta tid, om ni inte ligger med varandra nu så gör det inget. Nästa gång kommer om ni tycker om varandra. Kelar ni med varandra så blir nu lugna i själen och kåta i kroppen.
Hör av dig om du vill få mer tips. Jag är 75 år och hade sen sexdebut. Vet att lugn och nyfikenhet är bra egenskaper.
-
Alltså, det är helt j-a obegripligt att du berättade för henne att du var oskuld trots alla uppmaningar här om att INTE säga något alls. Vad f-n hade du förväntat dig?Anonym (Nervös) skrev 2024-09-17 11:34:06 följande:
Det gick inte så bra men hur illa det gick vet jag inte än. Vi hade en trevlig middag och såg en film, så långt var allt ok, och vi började hångla. Precis som jag oroat mig för så fick jag halvpanik, pulsen var typ i 200. Så jag berättade till slut att jag var så nervös för att det var min första gång. Hon kom av sig helt. Hon var inte alls beredd på det och hon kände att hon kunde inte fortsätta. Hon grät, jag grät. Det slutade med att hon sa att hon måste få tid att fundera på om hon trodde det kunde funka för det kunde hon inte säga på en gång. Och där är vi nu.
Du har bara dig själv att skylla att du sumpade ditt livs chans. -
Vad tråkigt att hon inte tog det så bra. Ge inte upp, kanske kommer hon tillbaka o om inte finns det många andra. Det kommer, fortsätt dejta så hittar du rätt tillslut.Anonym (Nervös) skrev 2024-09-17 11:34:06 följande:
-
Jag håller inte med alls. Hade jag kommit så långt skulle jag inte backat och jag hade absolut velat veta det innan. Sen tycker jag inte det ska skyltas med på tex datingsidor eller i det skedet men har man väl kommit så långt.Anonym (Lina) skrev 2024-09-17 14:25:20 följande:Alltså, det är helt j-a obegripligt att du berättade för henne att du var oskuld trots alla uppmaningar här om att INTE säga något alls. Vad f-n hade du förväntat dig?
Du har bara dig själv att skylla att du sumpade ditt livs chans. -
Hon kanske fick prestationsångest när hon insåg att hon skulle bli den första för honom, den han aldrig skulle glömma i resten av sitt liv...Anonym (Beror på) skrev 2024-09-17 14:29:25 följande:Jag håller inte med alls. Hade jag kommit så långt skulle jag inte backat och jag hade absolut velat veta det innan. Sen tycker jag inte det ska skyltas med på tex datingsidor eller i det skedet men har man väl kommit så långt.
Men TS, gå på känsla och instinkt. Om du vill att ni försöker igen, ta initiativ! -
Kanske det, många tjejer vill att mannen ska va den drivande då kan det va lite omtumlande kanske men vafan. Hon va ju uppenbarligen attraherad av ts med tanke på att dom kom så långt som dom gjorde.KimLinnefeldt skrev 2024-09-17 15:47:25 följande:Hon kanske fick prestationsångest när hon insåg att hon skulle bli den första för honom, den han aldrig skulle glömma i resten av sitt liv...
Men TS, gå på känsla och instinkt. Om du vill att ni försöker igen, ta initiativ!