-
-
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?
-
Det handlar väl inte om att mannen ska tillfredsställa kvinnan, Det handlar om att man tillfredsställer varandra.Åsnan skrev 2024-09-11 12:25:00 följande:
Det går bra ändå, så länge han ändå kan tillfredsställa kvinnan på annat sätt. Lite tråkigt i längden, bara, då båda ska kunna njuta, till fullo.
-
Nej jag tänkte inte låstas vara erfaren eller kunnig men hoppas det ska framstå som att man bara är nervös inför första gången tillsammans. Tro mig, jag skulle inget hellre vilja än att kunna berätta att det är min första gång men jag har fått så många varningar om risken att hon drar om jag säger nåt.Anonym (Kim) skrev 2024-09-11 12:28:20 följande:Men tänker du att du ska låtsas erfaren och "kunnig" istället? Det brukar knappast funka och det minskar ju knappast risken - snarare ökar den - för att du inte ska få stånd eller för tidig utlösning.
Inte bara i detta sammanhang utan rent allmänt så tenderar nervositet minska om man helt enkelt erkänner den och inte försöker låtsas och spela teater. Den märks ju dessutom även om man försöker dölja den... -
Be cool! Jag skulle rekommendera att kanske hitta en lite äldre kvinna att ha en kk relation med som kan lära dig snabbt. en kollega till mig var i din sits och runt 28-29 pga dåligt sjölvförtroende. men hans första va en äldre kvinna på ca 45, så när han började träffa jämngamla så va han rena sexguden efter lite övning och självförtroendeAnonym (Nervös) skrev 2024-09-11 12:06:38 följande:Låter bra. Är 29 år och om allt går väl blir det första gången för mig nu i helgen och vet att jag kommer att vara hypernervös med allt det kan medföra.
-
Det spelar roll eftersom jag inte uppskattar dysfunktionella män och detta inbegriper också fysik och kroppsliga förmågor.
Min egen kropp fungerar som den ska i nuläget och då är det rimligt att vilja ha en partner som lever upp till samma standard. -
Beror på hur han hanterade det. Om han kom för snabbt men fortsatte sexet genom att tillfredställa mig och sedan försöka igen senare, så hade det funkat.
Om han inte fick upp den och blev nervös och fumlig, ja då hade jag tyvärr tappat lusten. Men samma där, om han tillfredställt mig och sedan fick upp den, ja då hade det kanske varit lugnt. -
Vad är det för några typer som varnar dig om att hon ska dra?Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 12:33:19 följande:Nej jag tänkte inte låstas vara erfaren eller kunnig men hoppas det ska framstå som att man bara är nervös inför första gången tillsammans. Tro mig, jag skulle inget hellre vilja än att kunna berätta att det är min första gång men jag har fått så många varningar om risken att hon drar om jag säger nåt.
Ja, klart att det finns en risk, men troligare att hon inte gör det. Och är hon något att ha om hon skulle vara så barnslig att hon drar?
Själv skulle jag bli helt avtänd över någon som är nervös och fumlig där det INTE är första gången. -
Håller med. Tror det är mycket större risk att hon drar ifall hon tror att detta är hur du presterar efter att ha haft sex under typ 10-12 år. Då vet hon ju förutsättningarna. Bättre att säga att det är första gången.Anonym (Kim) skrev 2024-09-11 14:37:24 följande:Vad är det för några typer som varnar dig om att hon ska dra?
Ja, klart att det finns en risk, men troligare att hon inte gör det. Och är hon något att ha om hon skulle vara så barnslig att hon drar?
Själv skulle jag bli helt avtänd över någon som är nervös och fumlig där det INTE är första gången. -
Säg att det är din första ggn när ni väl kommer till sexet. Kommer ni så långt är hon sugen på dig och har säkert inget emot det och kan vara där för dig liksom du försöker vara där för henne, det blir nog ett bättre möte.
-
För drygt ett år sedan hade jag en tråd här om det då jag hade fått till några dejter med en kvinnan men det rann ut innan vi kom till sex. Då var i princip alla eniga om att jag inte skulle säga något. Flera medgav själva att de skulle dragit om en ny kille medgav att han var oskuld. Även en kompis flickvän har rått mig att inte säga något i samband med att jag börjat dejta denna kvinna. Men nu låter det helt annorlunda?
-
Ja, självklart är det bättre att säga som det är när ni kommer till sängen. Tänker du att det är bättre att hon tror att du alltid presterar som att det är första gången?Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 15:21:51 följande:
För drygt ett år sedan hade jag en tråd här om det då jag hade fått till några dejter med en kvinnan men det rann ut innan vi kom till sex. Då var i princip alla eniga om att jag inte skulle säga något. Flera medgav själva att de skulle dragit om en ny kille medgav att han var oskuld. Även en kompis flickvän har rått mig att inte säga något i samband med att jag börjat dejta denna kvinna. Men nu låter det helt annorlunda?