-
-
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?
-
Haha att människor inte fattar? det är precis med detta som med vilket som helst man kan vara bra på. Vissa har en medfödd gåva/talang för det och andra kan träna sig bra.
så man vet inte TS kanske naturligt är rena sexguden! visst erfarenhet bla bla bla men det spelar ingen roll om du har det med dig naturligt.
du kan träna dig till att bli en bra musiker att sjunga hyfsat att bli hyfsat bra på en sport. men dom som är allra bäst hade det med sig redan från början vad folk än säger. samma med sex har du gåvan för det så har du och då kan man sitta här och säga vad man vill det blir inte rätt ändå. -
Det var väl lite av en besvikelse men var inte avgörande, vi låg och gosade och pratade istället typ
andra gången gick det bra, och vi hade bra sex, men han hade skaffat piller då -
Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 11:27:42 följande:Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång? Om ni träffar en man och första gången ni ska ha sex så får han antingen inte upp den eller kommer på 2 sekunder. Vilken roll spelar det för en ev fortsättning?
Nu är jag gift sen en tid tillbaka, men kan säga av erfarenhet att det inte spelat det minsta roll.
Jag låg åldrig med män jag inte tyckte om. Och då spelade det heller ingen roll om han var för nervös, för berusad eller annat som gjorde att första sexet inte blev bra. Att få vara nära honom var höjdpunkten- vilket det ofta är när man tycker om någon. Sexet blir alltid bättre när man landat och lärt känna varandra mer. Man utvecklar sexlivet tillsamman.
-
Ja, på sätt och vis blir det bättre och bättre, ännu efter 25 år.Mimosa86 skrev 2024-09-12 19:22:02 följande:
Nu är jag gift sen en tid tillbaka, men kan säga av erfarenhet att det inte spelat det minsta roll.
Jag låg åldrig med män jag inte tyckte om. Och då spelade det heller ingen roll om han var för nervös, för berusad eller annat som gjorde att första sexet inte blev bra. Att få vara nära honom var höjdpunkten- vilket det ofta är när man tycker om någon. Sexet blir alltid bättre när man landat och lärt känna varandra mer. Man utvecklar sexlivet tillsamman.
Mitt ex fick jag slicka i månader innan det gick för henne, och mellan 20 och 30 var nog inte sexet jättebra. Sen har jag levt med två kvinnor i vardera över 20 år, och sexlivet har varit hyfsat till bra till fantastiskt. Mitt X och jag låg med varann fortfarande när vi höll på att separera.
Jag är ingen ons-kille, har aldrig lyckats så bra med det. Med en kvinna fick jag aldrig upp den vid första försöket, och hon fick slidkramp. Andra gången gick det bättre för båda.
Om jag fattar kvinnor rätt så är det inte penetrationen som är det bästa, utan sensuell beröring, smek och slick, och sympati/empati/sexighet. Jag tror att killar övervärderar sin snorre och dess betydelse för henne. -
Skulle inte bry mig nåt negativt om det. Utan skulle isf ta ansvaret för att få det att funka!
-
Vilken bra inställning du har! Så borde fler tänka!Liza86 skrev 2024-09-13 14:21:30 följande:
Skulle inte bry mig nåt negativt om det. Utan skulle isf ta ansvaret för att få det att funka!
-
Tack! :)Anonym (Stor) skrev 2024-09-13 14:26:26 följande:Vilken bra inställning du har! Så borde fler tänka!
-
Önskar dig stort lycka till TS. Som många redan skrivit kan första gången med ny partner bli inte som man förväntar sig. Vågar säga vare sig bu eller bä om du ska säga något om att du är oskuld och att det är din första gång. Jag var lika gammal som du när jag blev ratad efter att ha berättat för tjejen jag dejtat att jag var oskuld. När jag sedan träffade hon som sedan blev min fru sa jag inget förrän efteråt. Första gången blev pinsamt fumlig men jag berättade morgonen efter att det var min första gång och då tyckte hon jag borde sagt det innan så hon kunnat göra min första gång minnesvärd. Jag förstår mer än väl att du, liksom jag, helst vill berätta när det är dags men många kvinnor skulle som redan framkommit få kalla fötter. Men det finns ju de som inte skulle få det, så du får göra bedömningen själv, kan inte gissa vilket som är sannolikast.
Stort lycka till!! -
Hoppas för TS skull att det är dig som han ska träffa :)Liza86 skrev 2024-09-13 14:34:01 följande:Tack! :)
-
Haha!Anonym (Stor) skrev 2024-09-13 15:37:18 följande:Hoppas för TS skull att det är dig som han ska träffa :)