• Anonym (Nervös)

Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?

Om ni träffar en man och första gången ni ska ha sex så får han antingen inte upp den eller kommer på 2 sekunder. Vilken roll spelar det för en ev fortsättning?
  • Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-09-17 16:28:34 följande:
    Kanske det, många tjejer vill att mannen ska va den drivande då kan det va lite omtumlande kanske men vafan. Hon va ju uppenbarligen attraherad av ts med tanke på att dom kom så långt som dom gjorde.
    Lika uppenbarligen försvann attraktionen, åtminstone temporärt. Eller hur?
  • Cartjan1
    Anonym (Lina) skrev 2024-09-17 14:25:20 följande:
    Alltså, det är helt j-a obegripligt att du berättade för henne att du var oskuld trots alla uppmaningar här om att INTE säga något alls. Vad f-n hade du förväntat dig?
    Du har bara dig själv att skylla att du sumpade ditt livs chans.
    På ett sätt dumt att berätta men jag tycker snarare att hennes reaktion är under all kritik och är vad som bör dömas (om vi nu måste döma någon, känns onödigt med tanke på att vi inte känner dessa människor), inte att ts valde att vara ärlig. Stackars ts och jag tycker snarare att det tyder på mod och integritet att vara ärlig även om man vet att utgången inte blir vad man önskar.

Hur känner du över situationen då ts? Vill du fortsätta efter det där? Fick du någon support från henne eller blev det snarare du som fick ursäkta din situation och försöka trösta hennes besvikelse? För min åsikt, som du givetvis får ignorera helt, är att om du känner att hon helt ignorerade dig i detta så är det inte en partner att hänga i julgranen.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Lina) skrev 2024-09-17 16:57:03 följande:
    Lika uppenbarligen försvann attraktionen, åtminstone temporärt. Eller hur?
    Han blev ju nervös och berättade för att han fick så nervösa reaktioner. Är svårt att fejka bort en sådan nervositet å den märks ju oavsätt, bättre han är ärlig så hon inte tror det beror på henne och så att han kan få förståelse och en så fin upplevelse som möjligt, vilket han absolut kan få med rätt tjej.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nervös)
    Cartjan1 skrev 2024-09-17 21:23:50 följande:
    På ett sätt dumt att berätta men jag tycker snarare att hennes reaktion är under all kritik och är vad som bör dömas (om vi nu måste döma någon, känns onödigt med tanke på att vi inte känner dessa människor), inte att ts valde att vara ärlig. Stackars ts och jag tycker snarare att det tyder på mod och integritet att vara ärlig även om man vet att utgången inte blir vad man önskar.

Hur känner du över situationen då ts? Vill du fortsätta efter det där? Fick du någon support från henne eller blev det snarare du som fick ursäkta din situation och försöka trösta hennes besvikelse? För min åsikt, som du givetvis får ignorera helt, är att om du känner att hon helt ignorerade dig i detta så är det inte en partner att hänga i julgranen.

Lite svårt att svara på, i och med att hon vill fundera på det så tolkar jag det som att hon inte avfärdade mig helt utan att hon fortfarande har mig i tankarna. Men jag upplevde det samtidigt som om hon hade mest fokus på sig själv så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Kanske hon sa att hon ville fundera bara för att hon inte ville droppa mig på en gång? 

Men skulle hon höra av sig och säga att hon vill ge det ett försök ändå, jag då skulle jag definitivt ge henne en chans då jag skulle det som att hennes intresse för mig verkligen var genuint och hon vill satsa på mig trots brist på erfarenhet. 

Men i annat fall så känns det snarare som att jag aldrig vill se henne igen.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Nervös) skrev 2024-09-18 08:23:05 följande:

Lite svårt att svara på, i och med att hon vill fundera på det så tolkar jag det som att hon inte avfärdade mig helt utan att hon fortfarande har mig i tankarna. Men jag upplevde det samtidigt som om hon hade mest fokus på sig själv så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Kanske hon sa att hon ville fundera bara för att hon inte ville droppa mig på en gång? 

Men skulle hon höra av sig och säga att hon vill ge det ett försök ändå, jag då skulle jag definitivt ge henne en chans då jag skulle det som att hennes intresse för mig verkligen var genuint och hon vill satsa på mig trots brist på erfarenhet. 

Men i annat fall så känns det snarare som att jag aldrig vill se henne igen.

Ja, det ligger mycket i det där att hon betedde sig illa. Du hade modet att visa svaghet, och hon bemötte det med kyla. Om hon hör av sig så kanske ni kan ge det en ny chans, men risken är att hon visade sin sanna karaktär.
  • Anonym (My)
    Anonym (Lina) skrev 2024-09-17 14:25:20 följande:
    Alltså, det är helt j-a obegripligt att du berättade för henne att du var oskuld trots alla uppmaningar här om att INTE säga något alls. Vad f-n hade du förväntat dig?
    Du har bara dig själv att skylla att du sumpade ditt livs chans.
    Det är uppenbarligen inte PK men jag håller med dig helt.
  • Anonym (My)
    KimLinnefeldt skrev 2024-09-18 09:51:52 följande:
    Ja, det ligger mycket i det där att hon betedde sig illa. Du hade modet att visa svaghet, och hon bemötte det med kyla. Om hon hör av sig så kanske ni kan ge det en ny chans, men risken är att hon visade sin sanna karaktär.
    På vilket sätt betedde hon sig illa? Vad borde hon gjort istället?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (My) skrev 2024-09-18 10:10:43 följande:
    På vilket sätt betedde hon sig illa? Vad borde hon gjort istället?
    Hon borde ha haft mjuksex med honom, tagit det lugnt, nakna tillsammans utan krav, då hade han troligen slappnat av efter en stund
  • Anonym (My)
    KimLinnefeldt skrev 2024-09-18 10:22:42 följande:
    Hon borde ha haft mjuksex med honom, tagit det lugnt, nakna tillsammans utan krav, då hade han troligen slappnat av efter en stund
    Du skojar! Hon ville inte ha sex med en oskuld och du tycker att hon borde ha ställt upp för honom trots att hon inte ville ha sex?
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?