Inlägg från: Anonym (Beror på) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Beror på)

Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?

Om han kommer fort o sexet är slut går han bort direkt, tyder på ett förlegat sysnsätt och en egoism som är väldigt oattraktiv. Om han fortsätter och visar vilja till att få mig att komma också är en fortsättning för att se om han håller längre nästa ggn möjlig.

Om han slaknar/inte får upp den beror på hur han hanterar det, och vad det beror på och om det går att jobba bort relativt fort.

Klaffar allting annat så går saker att jobba på men sexuella probelm är klart ett minus iaf. Sen vet man som kvinna att män kan ha svårt pga nervositet osv men hänger det kvar är det inte jättekul.

• Anonym (Beror på)

Säg att det är din första ggn när ni väl kommer till sexet. Kommer ni så långt är hon sugen på dig och har säkert inget emot det och kan vara där för dig liksom du försöker vara där för henne, det blir nog ett bättre möte.

• Anonym (Beror på)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-09-11 15:21:51 följande:

För drygt ett år sedan hade jag en tråd här om det då jag hade fått till några dejter med en kvinnan men det rann ut innan vi kom till sex. Då var i princip alla eniga om att jag inte skulle säga något. Flera medgav själva att de skulle dragit om en ny kille medgav att han var oskuld. Även en kompis flickvän har rått mig att inte säga något i samband med att jag börjat dejta denna kvinna. Men nu låter det helt annorlunda?

Hade en man jag inte känner sagt att han är oskuld skulle jag kanske klickat vidare men har jag dejtat en man som jag tycker om och när vi väl börjar vänslas säger att han är oskuld skulle jag bli tacksam för modet och förtroendet och stöttat honom med bästa fömåga i upplevelsen.

Hyckligt kanske men så fungerar jag. Sen beror det väll på om du bara vill få det överstökat o sen gå vidare spelar det väl mindre roll men gillar du tjejen o vill fortsätta hade jag absolut som tjej velat veta det när det närmar sig.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-09-12 11:05:48 följande:

Tack till er som svarat i dag. I går kväll kände jag bara ångest över att ha startat tråden då det kändes som hur jag än gör så kommer jag att göra fel. Men skönt att höra att det finns förståelse för att första gånge/gångerna kanske inte är superbra. Hade varit skönt att kunna säga att det är min första gång överhuvudtaget men inser att det kanske inte är det bästa.
    Ska äta middag hos henne på lördag så det känns som om att det kan bli dags då.

Kan du inte uppdatera hur det går? Jag önskar dig stort lycka till! Känn in vad som fungerar i dynamiken mellan er, det är trots allt det det handlar om så eg spelar det ingen roll vad någon här säger.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-09-17 11:34:06 följande:

Det gick inte så bra men hur illa det gick vet jag inte än. Vi hade en trevlig middag och såg en film, så långt var allt ok, och vi började hångla. Precis som jag oroat mig för så fick jag halvpanik, pulsen var typ i 200. Så jag berättade till slut att jag var så nervös för att det var min första gång. Hon kom av sig helt. Hon var inte alls beredd på det och hon kände att hon kunde inte fortsätta. Hon grät, jag grät. Det slutade med att hon sa att hon måste få tid att fundera på om hon trodde det kunde funka för det kunde hon inte säga på en gång.  Och där är vi nu.

Vad tråkigt att hon inte tog det så bra. Ge inte upp, kanske kommer hon tillbaka o om inte finns det många andra. Det kommer, fortsätt dejta så hittar du rätt tillslut.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Lina) skrev 2024-09-17 14:25:20 följande:
    Alltså, det är helt j-a obegripligt att du berättade för henne att du var oskuld trots alla uppmaningar här om att INTE säga något alls. Vad f-n hade du förväntat dig?
    Du har bara dig själv att skylla att du sumpade ditt livs chans.
    Jag håller inte med alls. Hade jag kommit så långt skulle jag inte backat och jag hade absolut velat veta det innan. Sen tycker jag inte det ska skyltas med på tex datingsidor eller i det skedet men har man väl kommit så långt.
  • Anonym (Beror på)
    KimLinnefeldt skrev 2024-09-17 15:47:25 följande:
    Hon kanske fick prestationsångest när hon insåg att hon skulle bli den första för honom, den han aldrig skulle glömma i resten av sitt liv...

Men TS, gå på känsla och instinkt. Om du vill att ni försöker igen, ta initiativ!
    Kanske det, många tjejer vill att mannen ska va den drivande då kan det va lite omtumlande kanske men vafan. Hon va ju uppenbarligen attraherad av ts med tanke på att dom kom så långt som dom gjorde.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Lina) skrev 2024-09-17 16:57:03 följande:
    Lika uppenbarligen försvann attraktionen, åtminstone temporärt. Eller hur?
    Han blev ju nervös och berättade för att han fick så nervösa reaktioner. Är svårt att fejka bort en sådan nervositet å den märks ju oavsätt, bättre han är ärlig så hon inte tror det beror på henne och så att han kan få förståelse och en så fin upplevelse som möjligt, vilket han absolut kan få med rätt tjej.
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Nervös) skrev 2024-09-20 08:12:10 följande:
    Överste Senap skrev 2024-09-19 12:41:45 följande:
    Kunde inte hållit med mera! 

Tack!! Med er bakgrund tror jag ni är de enda som förstår fullt ut. Ångrar så att jag startade tråden, tror den gjorde mer skada än nytta i slutändan.
    TS, din tråd är en av få som jag faktiskt gått o burit med mig o tänkt på, jag förstår inte alls hur folk kan svara som dom gör och jag förstår inte den här tjejens beteende heller.

Jag är kvinna och mitt allra första svar handlade om sexuellt aktiva personer o inte om ditt läge alls.

Den värsta sexpartnern är killen som tror han är bäst på sex. Den bästa sexpartnern är en person som är lyhörd och utforskar sig fram, vilket man bör göra o vara med alla nya sexpartnera oavsätt om man haft sex med 0 eller 200 pers innan.

Jag hoppas verkligen att du på något sätt kan skaka av dig alla okänsliga och elaka svar här och att du fortsätter söka rätt tjej och att din nästa upplevelse blir finare. 

Jag hade tyckt att det varit fint av dig att berätta innan sex och hade tyckt det va en fin sak att dela med dig. Och jag är inte ensam.

Lycka till!
Svar på tråden Kvinnor, vad spelar det för roll om mannen inte får upp den eller kommer på en gång?