• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • mothertotwo

Ser någon ett teststreck på denna eller jag är fortfarande förblindad av hopp? 😂 Vet liksom inte var jag befinner mig i hela menscykeln. Typ skiiiit svagt.

Denna är ifrån tisdags.

För övrigt mår jag skit illa, men kan såklart bero på andra saker. 
  • Meddelande borttaget
  • eae95
    mothertotwo skrev 2024-09-26 12:41:01 följande:

Ser någon ett teststreck på denna eller jag är fortfarande förblindad av hopp? 😂 Vet liksom inte var jag befinner mig i hela menscykeln. Typ skiiiit svagt.

Denna är ifrån tisdags.

För övrigt mår jag skit illa, men kan såklart bero på andra saker. 
    Alltså jag tycker mig se något där! 😍
  • eae95
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-26 11:42:27 följande:
    Grattiiis!! ❤️ plussade också bim-3! tjoho 
    Åh vad roligt! Tack och grattis till dig med ❤️
  • mothertotwo
    eae95 skrev 2024-09-26 15:05:23 följande:
    Alltså jag tycker mig se något där! 😍
    Har dålig erfarenhet av dem digitala testen som finns. Men vetitusan om jag ska köpa en ändå. Känns som utkastade pengar i onödan om det inte skulle visa sig något 😅 Borde kanske vänta några dagar till. Jag vill bara veta nu. Tycker också att jag ser något men har varit så här i typ 3 dagar. Borde egentligen varit starkare nu i såfall, eller?
  • Anonym (Myggan89)
    mothertotwo skrev 2024-09-26 15:19:57 följande:
    Har dålig erfarenhet av dem digitala testen som finns. Men vetitusan om jag ska köpa en ändå. Känns som utkastade pengar i onödan om det inte skulle visa sig något 😅 Borde kanske vänta några dagar till. Jag vill bara veta nu. Tycker också att jag ser något men har varit så här i typ 3 dagar. Borde egentligen varit starkare nu i såfall, eller?
    Kanske ser något på ditt senaste test. Men vill också sägå att jag stirrat mig blind på mina test tidigare och det kan ha gjort att jag nu alltid ser streck på gravtest 😂 

Vet att det känns onödigt men om man köper digitalt slipper man ovissheten och spekulationerna.. tycker det är värt 80-100kr eller vad det nu kostar. 

lycka till ❤️❤️
  • Kanelkringla

Det är nu en vecka sen jag plussade på ägglossning +9 . tog ett nytt test idag på eftermiddagen! Är det inte lite svagt för att ha plussat för en vecka sen? Det har absolut blivit starkare men är de tillräckligt? Ska testa på Morgonen imorgon istället kanske!

första bilden är för en vecka sen så absolut en ökning men lite dålig? Hur har de varit för er?
  • Emme11

Hej alla! 

har BIM imorgon eller fredag, har två olika appar, och retade negativt på CB testa tidigt. är det helt kört nu eller kan man fortfarande vara gravid? Någon här som fått negativt bim-1 men sen visat sig vara gravid?🥹

• Meddelande borttaget
  • Anonym (L)
    eae95 skrev 2024-09-26 09:24:13 följande:

Dagens ❤️

Wow stort grattis 😍❤️
Svar på tråden BIM September 2024