• eae95

BIM September 2024

Hej! Vad tror ni om detta test? Jag tycker verkligen det ser positivt ut om än väldigt svagt, fick detta resultat ikväll och även imorse var det en svag skugga på testet jag tog då.
    Men det ultratidiga digitala som jag tog samtidigt som testet på bilden sa Ej Gravid. Hur ska man ens tolka allt? :(

• eae95
    Anonym (L) skrev 2024-09-25 21:50:35 följande:
    personligen har jag väldigt dålig erfarenhet av dessa tester då de kan ge ?spök?/falskt positivt och verkar göra det rätt ofta.. ser definitivt något på ditt test men ser lite suddigt ut, tycker du ska testa ett annat märke imorgon - förhoppningsvis är det ju något bara att detta testet är svårt att tyda❤️
    Hör också att folk inte alls har bra erfarenhet av dessa test. Får testa något annat imorgon bitti, har du tips på något annat testa tidigt som går att köpa på apoteket direkt? ❤️
  • eae95
    Anonym (Rutiga) skrev 2024-09-26 09:46:17 följande:
    Åh kul! Grattis! Vilken dag eller när BIM? 🙂
    Tack snälla! Har BIM den 29 September så BIM -3 ☺️
  • eae95
    mothertotwo skrev 2024-09-26 12:41:01 följande:

Ser någon ett teststreck på denna eller jag är fortfarande förblindad av hopp? 😂 Vet liksom inte var jag befinner mig i hela menscykeln. Typ skiiiit svagt.

Denna är ifrån tisdags.

För övrigt mår jag skit illa, men kan såklart bero på andra saker. 
    Alltså jag tycker mig se något där! 😍
  • eae95
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-26 11:42:27 följande:
    Grattiiis!! ❤️ plussade också bim-3! tjoho 
    Åh vad roligt! Tack och grattis till dig med ❤️
  • eae95
    mothertotwo skrev 2024-09-27 06:31:16 följande:
    Den förblir i samma nyans. Detta är dagen test klockan 6 på morgonen. 
    Visst borde det visa på ett ultra tidigt digitalt om det är positivt?
    Det borde definitivt visa på ett ultratidigt digitalt om testet på bilden är ett vanligt så att säga Hjärta
  • eae95
    mothertotwo skrev 2024-09-27 09:33:31 följande:
    Det är ett testa tidigt som mäter10 mlU/ml, så då kanske man borde vänta lite till med ett digitalt. 

Jag fick negativt på digitalt när mitt streck var sådär svagt, men dagen efter fick jag positivt på digitalt. Jag köpte ett 2-pack Ultratidigt Clearblue Digitalt så kunde använda båda 😂

• eae95

Jag hoppar också över till Oktober-tråden och hoppas på att hinna med där. Fick tyvärr missfall idag, så var nog en kemisk graviditet. Skulle se imorse om det hade stegrar på testen och det var knappt synligt längre, någon timme senare började jag blöda 🥺
    Grattis och stort lycka till åt er andra som plussat ❤️

Svar på tråden BIM September 2024