• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Myggan89)

Äntligen min tur 😭😭😭 håller alla tummar hårt att detta går vägen. Har ett missfall i bagaget. 
  • Siripiri
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-23 06:51:47 följande:

Äntligen min tur 😭😭😭 håller alla tummar hårt att detta går vägen. Har ett missfall i bagaget. 
    MEN ÅH GRATTIS🥹😍😍
  • Anonym (Rutiga)

Åh så kul! Grattis 🥹
  • Popcorn1990
    Grattis 😍😍😍
    Får man fråga hur länge ni försökt? 
    Jag börjar ge upp här hemma. Misslyckande efter misslyckande hela tiden. Ge mig lite hopp ❤️
  • Anonym (Myggan89)
    Popcorn1990 skrev 2024-09-23 10:34:09 följande:
    Grattis 😍😍😍
    Får man fråga hur länge ni försökt? 
    Jag börjar ge upp här hemma. Misslyckande efter misslyckande hela tiden. Ge mig lite hopp ❤️

Tack fina! Klart du får fråga ❤️

Lite brokig väg kanske? Men absolut inte värst.. jag blev gravid i december 2023 på första försöket men fick missfall i v 10 i januari. Sedan tog vi paus några månader. Detta var fjärde/femte försöker. Är 35 år. 

Det finns hopp 🤞💕 jag lovar!! 

• Heybae

Äl+11 idag, lite brunt när jag torkar mig och får ALLTID spotting ÄL 10-12, så mensen på gång antar jag 😭 

• Froglet

ÅÅÅH! Stort grattis!! Hjärta
  • Emlan93

Men åh vad härligt! Stort grattis!!
  • mothertotwo
    Grattis till Plus {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM September 2024