• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Myggan89)
    Siripiri skrev 2024-09-20 18:42:00 följande:

Ahaaa okej ♥️ 
    Börjat få rosa flytningar nu när jag var på toa.. samt känslan av att livmodern ska börja dra igång något som innan mens.. 💔 Nåja det är bara kämpa vidare och försöka igen💪🏼 Kroppen behöver få en chans att fundera på vad tusan den ska göra när den ska göra något den aldrig gjort innan. Man får va lite snäll mot sig själv ändå ♥️ likväl som att börja ett nytt jobb, man är ju inte grym på det första tiden direkt. 

Jag förstår dig ❤️ minns psykiskt hur jobbigt jag tyckte det var. Men jag håller med dig! Nu är vi snälla mot oss själva. Vi gör så gott vi kan och det gör även vår kropp. 

Vi kämpar på och finns här för varandra under tiden. Finner så mycket hopp och tröst i denna grupp 🥰 ha en fin helg!

• Siripiri
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-20 19:05:52 följande:

Jag förstår dig ❤️ minns psykiskt hur jobbigt jag tyckte det var. Men jag håller med dig! Nu är vi snälla mot oss själva. Vi gör så gott vi kan och det gör även vår kropp. 

Vi kämpar på och finns här för varandra under tiden. Finner så mycket hopp och tröst i denna grupp 🥰 ha en fin helg!

Ja det ska vi vara! ♥️ 

ohjaa! det är väldigt fint att ha en massa stöd och pepp här på FL faktiskt ♥️ Tack desamma🥰
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (L)
    Prisma55 skrev 2024-09-20 12:03:18 följande:

jag tog ett till ÄL test o ett gravidtest 😭😭😭🙏🏼🙏🏼  så glad efter denna långa resa, även om vad som fortfarande kan hända 

nu har jag nyss gått med i tråden men stort grattis, det är ni så värda!

även grattis till er andra som redan plussat såklart, vad roligt att se! 
  • mothertotwo

God kväll! Vet mycket väl att jag nämnt om att jag fått mens och allt möjligt till er i denna grupp. Men kan verkligen inte sluta tycka att det är något skumt med mig. Min mens är redan borta som kom kvällen den 18 sep och den kändes inte helt normal. Det var rosa och sen lite mer och sen övergick till brunt och sen puff. 

Kände mig lite smått illamående och yr idag därav testade jag ändå, eftersom gyn sa till om att det fanns en ägglossning runtomkring den 12 med. 

Jag vill se om ni också ser något på denna. 

Det är säkert bara mitt önsketänkande!😂 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • EJT

Jag ska ta gravtest imorgonbittu, BIM-1. Har absolut inga graviditetssymtom alls - har ju nu varit gravid så pass många ggr att jag vet att jag alltid brukar ha ömma bröst, molvärk och ibland litet tilltagande illamående. 

Jag är således ganska övertygad om att stickan kommer vsra visa negativt, men ni vet hur det är - man hoppas ändå lite innerst inne och blir ledsen av att det inte tagit sig igen...
  • Anonym (Myggan89)
    mothertotwo skrev 2024-09-20 23:03:55 följande:

God kväll! Vet mycket väl att jag nämnt om att jag fått mens och allt möjligt till er i denna grupp. Men kan verkligen inte sluta tycka att det är något skumt med mig. Min mens är redan borta som kom kvällen den 18 sep och den kändes inte helt normal. Det var rosa och sen lite mer och sen övergick till brunt och sen puff. 

Kände mig lite smått illamående och yr idag därav testade jag ändå, eftersom gyn sa till om att det fanns en ägglossning runtomkring den 12 med. 

Jag vill se om ni också ser något på denna. 

Det är säkert bara mitt önsketänkande!😂 
    Det är lite svårt att se, men ja kanske ett litet svagt streck? Kan du ta ett digitalt test? Alltid enklare med ?gravid? eller ?inte gravid? så man slipper bli förvirrad 🤭😅❤️
  • Anonym (Myggan89)
    EJT skrev 2024-09-21 03:19:02 följande:

Jag ska ta gravtest imorgonbittu, BIM-1. Har absolut inga graviditetssymtom alls - har ju nu varit gravid så pass många ggr att jag vet att jag alltid brukar ha ömma bröst, molvärk och ibland litet tilltagande illamående. 

Jag är således ganska övertygad om att stickan kommer vsra visa negativt, men ni vet hur det är - man hoppas ändå lite innerst inne och blir ledsen av att det inte tagit sig igen...
    Lycka till! Hur har det gått? ❤️
Svar på tråden BIM September 2024