• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anonym (Trean)
    mothertotwo skrev 2024-09-24 17:15:29 följande:
    Ja det är spännande :) Dagens test gjorde mitt på dagen men då visade det inget. Men i morgon blir det morgon urinet igen :) Jag vet inte vilken äl + dag jag är på heller. Gissar på att jag hade äl den 15. Det kändes så av någon skum anledning. Men kan vara allt mellan äl+7 - äl+9 idag. Det hade suttit fint med en vår/sommar bebis igen. :) 

Vilken dag efter äl är du på och har du några känningar?
    Hur gick det idag? 😁
  • mothertotwo
    Anonym (Trean) skrev 2024-09-25 14:10:20 följande:
    Hur gick det idag? 😁
    Allt förstördes när jag vaknade extremt kissnödig under natten. Jag hade bara sovit runt 3h när jag vaknade. Sen kunde jag tyvärr inte somna om. Men kissig under natten är jag i vanliga fall inte. Jag gjorde ett test ändå men kändes inte så optimalt efter så få timmar. Jag ska inte dricka något efter klockan 20 ikväll och se om jag kan klara mig hela natten 😂. 
    Men om det har satt sig borde det visa senast den 30 😊
  • eae95

Hej! Vad tror ni om detta test? Jag tycker verkligen det ser positivt ut om än väldigt svagt, fick detta resultat ikväll och även imorse var det en svag skugga på testet jag tog då.
    Men det ultratidiga digitala som jag tog samtidigt som testet på bilden sa Ej Gravid. Hur ska man ens tolka allt? :(

• Anonym (L)
    eae95 skrev 2024-09-25 21:41:22 följande:

Hej! Vad tror ni om detta test? Jag tycker verkligen det ser positivt ut om än väldigt svagt, fick detta resultat ikväll och även imorse var det en svag skugga på testet jag tog då.
    Men det ultratidiga digitala som jag tog samtidigt som testet på bilden sa Ej Gravid. Hur ska man ens tolka allt? :(

personligen har jag väldigt dålig erfarenhet av dessa tester då de kan ge ?spök?/falskt positivt och verkar göra det rätt ofta.. ser definitivt något på ditt test men ser lite suddigt ut, tycker du ska testa ett annat märke imorgon - förhoppningsvis är det ju något bara att detta testet är svårt att tyda❤️
  • eae95
    Anonym (L) skrev 2024-09-25 21:50:35 följande:
    personligen har jag väldigt dålig erfarenhet av dessa tester då de kan ge ?spök?/falskt positivt och verkar göra det rätt ofta.. ser definitivt något på ditt test men ser lite suddigt ut, tycker du ska testa ett annat märke imorgon - förhoppningsvis är det ju något bara att detta testet är svårt att tyda❤️
    Hör också att folk inte alls har bra erfarenhet av dessa test. Får testa något annat imorgon bitti, har du tips på något annat testa tidigt som går att köpa på apoteket direkt? ❤️
  • Anonym (Rutiga)
    eae95 skrev 2024-09-26 09:24:13 följande:

Dagens ❤️

Åh kul! Grattis! Vilken dag eller när BIM? 🙂
  • eae95
    Anonym (Rutiga) skrev 2024-09-26 09:46:17 följande:
    Åh kul! Grattis! Vilken dag eller när BIM? 🙂
    Tack snälla! Har BIM den 29 September så BIM -3 ☺️
  • Anonym (Myggan89)
    eae95 skrev 2024-09-26 09:24:13 följande:

Dagens ❤️

Grattiiis!! ❤️ plussade också bim-3! tjoho 
  • angermanlandskan

BIM på söndag och jag har haft molvärk till och från i en vecka. Men igår kom PMS-finnarna så jag har inga större förhoppningar denna gång. Har ett CB testa tidigt hemma, men vill inte bli besviken så jag vågar inte testa. Kanske gör det imorgon ändå. :)

Svar på tråden BIM September 2024