• Emme11

BIM September 2024

Hej! 

Hej!

Har BIM den 26/9 och håller tummarna att jag får ett plus, blir isåfall vårt första barn🥹

Har molande värk i magen som strålar ut i ljumsken, är det nån mer som känner lika? Det är bara 4 dagar efter ÄL så vet att det är tidigt men gissar på att man greppar efter alla halmstrån här 😀

• Emme11
    Juliaaa100 skrev 2024-09-16 15:17:08 följande:
    Hej, 
    har inte haft det själv så nära efter ägglossning men håller tummarna för dig ☺️
    Tack snälla 🙏🏼🥰
  • Emme11
    Babybooom24 skrev 2024-09-17 22:30:48 följande:

Grattis till alla som plussat!! och styrkekramar till alla som hoppar över till oktobertråden!Hjärta

Men!! till alla som fortfarande inväntar BIM, kanske ni mot slutet - jag har den 30/9 och tror jag prickade in min ägglossning i förrigår. Eller iaf några dagar innan + på morgonen på vad jag tror vad min ÄL-dag.

Hur mår ni? som har BIM mot slutet av september? Har ni några symptom eller för tidigt ännu? så jobbigt - kan inte tänka på annat än att googla/analysera symptom - om något känns minsta annorlunda! Tycker mig ha lite metallsmak i munnen!

Hej! 

Jag har BIM 26/9 och har sen två dagar haft
    molande värk som strålar ut i vänster ljumske. aningen trött och täppt i näsan, men gissar att det är
    för tidigt att känna nåt. Men om någon känner samma får ni gärna skriva 😀 Har inga barn sen tidigare så skulle bli överlycklig 🥹  

håller tummarna för oss båda 🙏🏼🙏🏼

• Emme11

Tog ett ägglossningstest idag och har BIM om 7 dagar. Hade ägglossning för en vecka sen. Vad innebär detta?
  • Emme11
    Mikaaelaa skrev 2024-09-18 12:34:26 följande:
    Om du redan haft ägglossning så finns det en chans att du är gravid. Ägglossningstester kan känna av mer Än bara ägglossning ex hcg som man mäter vid graviditet.

Åh tack snälla för svar 🙏🏼
    håller tummarna att det stämmer, vet med säkerhet att jag hade ägglossning för en vecka sen då jag tagit ägglossningstester för att säkerställa. kan man få utslag såhär tidigt på ett ägglossningstest men inte på ett gravtest?

• Emme11
    Anonym (blomman) skrev 2024-09-24 06:45:38 följande:

Kunde inte hålla mig så testade nyss med ett clearblue testa tidigt, men precis som jag anade så var de negativt. Har BIM 27/9 och är säker på att mensen kommer komma. Nya tag nästa månad men åh, detta är jobbigt 😢

samma här, har också BIM 27/9 och tog ett negativt test imorse. men hoppas att HGC nivåerna är för låga och att vi båda plussa snart igen! Inte alltid man får utslag på de tidiga testerna 🙏🏼🙏🏼
  • Emme11
    Anonym (blomman) skrev 2024-09-24 12:12:13 följande:
    håller tummarna för oss båda! Tappade dock hoppet lite imorse i samband med de negativa testet 🙈 men man vet ju aldrig! Jag märker inga symtom alls för en ev graviditet, gör du? Tyckte mig ha lite ont i magen igår och söndags såsom jag kan få inför mensen, men vill minnas att jag oftast brukar ha de dagen innan/samma dag som mensen ska komma, så jag är ju lite inställd på att den kommer tidigare tyvärr. Förlåt nu kändes jag nog väldigt negativ 😅 men de tar på psyket hela den här processen även om vi inte försökt så länge 
    Åh nu jag förstår verkligen :( Men håller hoppet levande! 
    jag har haft molande värk vänster sida som strålar ner mot ljumsken men nu mer centrerad värk. Lite illamående men annars inga tecken. Men det kan ta flera dagar innan man känner något så håller tummarna! 
    blir mitt första barn, så skulle bli så glad 🥹
  • Emme11

Hej alla! 

har BIM imorgon eller fredag, har två olika appar, och retade negativt på CB testa tidigt. är det helt kört nu eller kan man fortfarande vara gravid? Någon här som fått negativt bim-1 men sen visat sig vara gravid?🥹

Svar på tråden BIM September 2024