Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Tagit upp kampen med "Oddjob", ni som är lite äldre minns nog Bond-filmen "Goldfinger" där Oddjob med järnbettet var lakej åt ärkeskurken Goldfinger. Oddjob hade ersatt alla tänder med gaddar av järn, så ett bett hade inte varit nådigt, om man ens hade överlevt det. Nu är det inte så illa med mig, det är två tänder och inte hela bettet, och så långt bak i käken att det inte syns när jag öppnar foderluckan. Detta är ett av stegen i Brånemarkprocessen, implantat. Dyrt är det och man ska vara glad att man har pengarna. Fantastiskt vad man kan göra nu för tiden.
God morgon 🌅
Äter frukost och dricker kaffe 🥣☕
God morgon 🌅
Äter frukost och dricker kaffe 🥣☕
Surfar runt😀
Funderar på min rynkiga och svettiga nacke. Jag ser ju så gammal ut bredvid mina yngre kollegor. Tänk om man kunde få redigera bilderna före publicering på facebook. Jag vill se ut som en stark superhjälte! För det är så jag känner mig, cool och stark.