Inlägg från: Anonym (Micke gullefjun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Micke gullefjun)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Funderar på min rynkiga och svettiga nacke. Jag ser ju så gammal ut bredvid mina yngre kollegor. Tänk om man kunde få redigera bilderna före publicering på facebook. Jag vill se ut som en stark superhjälte! För det är så jag känner mig, cool och stark. 

Stretchar min sätesmuskel. Står med raka ben, händerna  i fickorna och böjer mig framåt. Med rumpan i vädret är jag redo för nya utmanande arbetsuppgifter. 

Smörjt in hela mig med helosansalva. Nu blänker varenda muskel av fett. Tycker faktiskt att jag ser lite yngre ut i skinnet. Skimrar som en nyputsad cykeltuta.

Sniff, sniff. Jag luktar svinigt mycket trots flera rundor i duschen. Får nog smörja in mig med lite luktegott ikväll. 

Spänt alla mina ringmuskler till bristningsgränsen. Tur att ingen ser mina knipövningar. Har gått omkring med ett härligt pepsodentsmile hela dagen. Det gäller att fjäska in sig ordentligt från början. Visar alltid ett glatt humör och ett stort leende. Jag tror att alla gillar mig nu. Om de inte gör det så får de faktiskt skylla sig själva. 

Anonym (Kr) skrev 2024-09-04 20:05:57 följande:
    Lägg ner dina tröttsamma tramstexter. Ingen här som roas av ditt fjanteri mer än du själv. Du är enbart pinsam och patetisk.
    Men usch! Det där var lite väl hårt och elakt sagt. Ärligt talat så ser jag inget roande i dina texter heller men jag har inget behov av att trycka ner dig för det. Det är ju fritt fram att avstå läsa texter om du blir provocerad. 
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-04 21:28:00 följande:
    Skillnaden är att jag är seriös och behandlar forumet med respekt. Detta gör inte du med ditt osmakliga tramsande. Då får du också räkna med kritik. 
    Men smaken är som baken delad. Alla tycker olika om allt. Det gäller även vad och hur man skriver och formulerar sig. Jag älskar att gå i kvinnokläder men vet att det provocerar mångas smaklökar. Är det en av anledningarna till att du hoppar på mig? Du gillar inte transvestiter? Kanske är det så att du vill förbjuda allt som provocerar DIG?
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-04 21:57:05 följande:
    Nej. Jag kritiserar dig för att du skriver en massa oseriöst, osmakligt skit och detta är det ingen härinne som uppskattar. 

Att du är transvestit kunde jag inte bry mig mindre om. Skyll på det du.
    Men ska du hoppa på alla som inte följer dina skrivregler gällande god smak på forumet? Ska du diktera vad man får tycka tänka och hur detta ska formuleras? Alla ska kanske skicka sina texter till dig först så att du får censurera bort det du tycker är oseriöst osmakligt skit? Jag hoppas att du förstår hur tråkigt forumet skulle bli när endast din måttstock för god smak blir tillåten. Det glädjer mig iallafall att du inte retar dig på transvestiter. 

Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!

Sotar mina ögon. Så snyggt med mörk ögonskugga. Önskar jag vågade gå sminkad till jobbet också. Hett!

Masserar mina öron. Antingen har mitt huvud svällt i takt med mitt ego eller så är min hjälm för liten. Det är inte coolt när öronen blir så här varma och röda. 

Hostar och famlar i mörkret. Ropen skalla ny lokal åt alla.

Kliar mig bakom öronen. Jag får fan svamp i min nya hjälm. Helvete så varmt och klibbigt! 

Funderar på varför jag har ett kasst arbetsschema. Ingen verkar vilja ställa upp och byta dagar med mig. Så här skulle det ju inte vara. Usch! 

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag