Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Tar det lugnt efter maten😀
Är solo, barnen har pappahelg. Tyvärr har vännen barnhelg så vi kan inte träffas.
Dumsurfar och ska snart titta på min nya mexikanska serie. Kör spanska på Duolingo och försöker se lite fler filmer/serier på spanska. Den här är lite väl dramatisk. Min favorit är Baztan-trilogin som utspelar sig i Baskien. Tips!
Tittar på nätet om jag kan hitta en Tjorven som är till salu
Lerduveskytte som avdelningsaktivitet med jobbet, därefter tvättat båten (åt helvete för sent men åtminstone en gång denna säsong).
Väntar på att maten ska bli klar.
Väntar på att maten ska bli klar.
Det var ett tagsen man var här och skrev, det har hänt en del här hemma, fortsatt att byta panel och detta eviga målande, fick en smärre chock när jag skulle köpa mera färg, köpte under semestern 2022 senast, kostade 1975kr då, nu 3000 för ett 9 liters spann med oljefärg, bara och blunda&betala , Sen så har man jobbat första veckan efter semestern med, man har varit mera död än levande då man inte är så van att klockan ringer 04.35 och som grädden på moset så har vi produktionsövertid 8H&veckan i 10 veckor så det blir till att jobba 6dagars veckor nu framöver då
/D
Försöker på att bättra på min finska efter som jag ger hemtjänst till en finsk kvinna som bara kan prata finska