Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Sex forum eller sexforum?🤔
Även om man har dyslexi kan man bemöda sig med att sätta ut punkt eller frågetecken efter varje mening, precis som du gjorde i första meningen i detta inlägg!👍🏻
Var kommer Bert Sundström in i matchen?
Sex forum eller sexforum?🤔
Även om man har dyslexi kan man bemöda sig med att sätta ut punkt eller frågetecken efter varje mening, precis som du gjorde i första meningen i detta inlägg!👍🏻
Var kommer Bert Sundström in i matchen?
Irriterar mig på folk som klagar på småsaker
Tänker njuta lite?
Putsade mina fönster idag och såg rena och fina ut men det visade sig att dom blev jätte flammiga när solen började att lysa in genom fönsterna ☀️ ????🙁 så långa Lisa kanske för ta hjälp korta Bella på tisdag
Till TS:
Det gick inte att citera, så jag kopierar och klistrar in istället:
Du verkar inte veta vad dyslexi innebär.
Dyslexi ? Wikipedia
Det var väl du som kallade dig för Bert Sundström i tråden vad gör du just nu?
Jodå, jag är ganska väl insatt i vad dyslexi innebär och utelämnande av skiljetecken och särskrivning brukar i regel inte vara de tydligaste tecknen.
Noterar med glädje att du i detta inlägg använder såväl punkt som frågetecken på ett korrekt sätt!👍🏻
Hur bar du dig åt för att fixa det nu när det var helt omöjligt i trådstarten? Fick du hjälp?
Och hur kan du ösa på med så många nya inlägg så fort och där språket plötsligt är så gott som perfekt??
Fattar fortfarande inte var du får detta om Bert Sundtröm ifrån? Har scrollat igenom hela tråden och där finner jag ingen sådan..
F.ö. tyckte jag att din särskrivning var kul och platsar väl i listan på lärorika exempel ihop med t.ex.
Sjuk syster, kassa kvitton, kul regn mfl.
Till TS:
Det gick inte att citera, så jag kopierar och klistrar in istället:
Du verkar inte veta vad dyslexi innebär.
Dyslexi ? Wikipedia
Det var väl du som kallade dig för Bert Sundström i tråden vad gör du just nu?
Jodå, jag är ganska väl insatt i vad dyslexi innebär och utelämnande av skiljetecken och särskrivning brukar i regel inte vara de tydligaste tecknen.
Noterar med glädje att du i detta inlägg använder såväl punkt som frågetecken på ett korrekt sätt!👍🏻
Hur bar du dig åt för att fixa det nu när det var helt omöjligt i trådstarten? Fick du hjälp?
Och hur kan du ösa på med så många nya inlägg så fort och där språket plötsligt är så gott som perfekt??
Fattar fortfarande inte var du får detta om Bert Sundtröm ifrån? Har scrollat igenom hela tråden och där finner jag ingen sådan..
F.ö. tyckte jag att din särskrivning var kul och platsar väl i listan på lärorika exempel ihop med t.ex.
Sjuk syster, kassa kvitton, kul regn mfl.