Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Tittar på film och kikar runt lite härinne samtidigt.
Vill helst somna snart och vakna en timme efter lunchtid då man ska bege sig ut.
Ska ner till vattnet med modern och ta en drink.
Mamma är inställd på alkoholfritt men själv funderar jag på att ta något med alkohol. Brukar nästan aldrig dricka annars men vill känna mig lite vuxen för en gångs skull. Hoppas man inte blir berusad på en enda Isbjörn eller Piña Colada. Är lite rädd för huvudvärk och sånt.
Sitter och varvar ner efter en joggingtur
Lisa . Jag håller med dej där med att det inte har varit så många dagar som har varit riktigt varma . vi hade par dagar i början på juni som var varma..det är 23 grader i skuggan just nu här...fick ytterligare ett infall på stubbar det var mycket småträd&buskar när man köpte huset, så det blev en hel del sågande här hemma o så klart många stubbar då..så 2 stubbar till är borta o så gav jag mej på den första stubben igen..men nu blir det dusch o varva ner,sen så blir det in till stan och spela den årliga minigolfen med några vänner, sen så blir det lite thaimat som avslutning
/D
Tog en drink vid en trevlig liten bar nere vid vattnet.
Trevligt litet ställe med havsbrisar som fläktade så skönt i sommarvärmen.
Drinken var också helt okej, om än lite överskattad och så gillade jag inte hur det kändes i huvudet efteråt. Tungt och trött. Fattar inte grejen med folk som dricker mer än så och blir berusade.
Jag blev varken glad eller upplivad. Min kropp gillar nog inte alkohol egentligen. Skönt att den säger ifrån.
Lisa . Jag håller med dej där med att det inte har varit så många dagar som har varit riktigt varma . vi hade par dagar i början på juni som var varma..det är 23 grader i skuggan just nu här...fick ytterligare ett infall på stubbar det var mycket småträd&buskar när man köpte huset, så det blev en hel del sågande här hemma o så klart många stubbar då..så 2 stubbar till är borta o så gav jag mej på den första stubben igen..men nu blir det dusch o varva ner,sen så blir det in till stan och spela den årliga minigolfen med några vänner, sen så blir det lite thaimat som avslutning
/D
Varit på stranden stor del av dagen, poolade lite efter det. Försökte laga till lite svensk somrig mat - hel lax i ugn, potatis, romsås och sparris. Blev mkt över så lämnade till mina spanska grannar för att smaka lite svenskt. Var i stan sedan, åkte hem rätt fort då det var hysteriskt med folk/bilar. Äter glass nu på balkongen och tar det lugnt
Jag har storstädat köket idag och det tog 5 timmar efter som det var mycket fett ovanpå köksskåpen och ugnen var externt skitig 😝
Varit på stranden stor del av dagen, poolade lite efter det. Försökte laga till lite svensk somrig mat - hel lax i ugn, potatis, romsås och sparris. Blev mkt över så lämnade till mina spanska grannar för att smaka lite svenskt. Var i stan sedan, åkte hem rätt fort då det var hysteriskt med folk/bilar. Äter glass nu på balkongen och tar det lugnt
Retar mig på folk som inte använder skiljetecken, samt folk som sär..skriver!