• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Lisa)

Chillar i soffan  

• Anonym (Längtar)

Ligger i bäddsoffan och har feber. Längtar efter min vän. Vet inte riktigt när vi kommer att ses igen. Jag kommer att ha barnen på 100% i 1,5 månad nu. 

• Deegan

Har varit sparsam med att vara här på forumet i några dagar, varit på västkusten och har varit på "loga-gille" dvs en fest i en lada som hade till o med en liten bar medSkrattande. Men nu så är man på hemmaplan igen, så denna måndagen så har man målat igen, imorrn så ska man byta ut lite brädor och måla en kortsida på huset, och på onsdag så blir det förhoppningsvis lite fiske igen Drömmer

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Anonym (Kr)

Ligger här i soffan och undrar vem som mer finns härinne.

Är du vaken eller? 

• Anonym (Kr)

Säg nåt då? Jag är trött och stänger av snart.

• Anonym (Tjorven)
    Anonym (Kr) skrev 2024-08-13 03:44:46 följande:

Säg nåt då? Jag är trött och stänger av snart.

Dom flesta människor sover nog kl 3:44 på natten   
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Tjorven) skrev 2024-08-15 21:41:25 följande:
    Dom flesta människor sover nog kl 3:44 på natten   
    Inte han.
  • Anonym (())

Städat hallen, tvättat, hängt upp och hängt in kläder, tränat mage och rompen.

Nu ska jag förbereda inför morgondagens glassfest hos systern. Lite födelsedagsfirande i efterhand går lika bra som på bemärkelsedagen. 

• Anonym (Längtar)

Hängt upp några gardiner i nya lägenheten. Så nu finns även mormor representerad då detvena paret gardiner var hennes. Morfar finns representerad i en 7-armad smidesljusstake han gjort.

• Anonym (Lisa)

Idag har jag  noppat  mina ögonbryn och rakat  rakat benen med mera 😊

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag