• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (()) skrev 2024-08-26 01:12:27 följande:

Joggat en stund i lägenheten för att bli av med lite stress. 

Försökte hämta ut en beställning jag gjort ur en paketbox förut men det misslyckades. Vet inte hur många gånger jag försökte. 
    Får ringa Postnord imorgon och be dem skicka varan till närmaste ombud istället. Och hoppas att de lyssnar på mig. 

Blir så trött. Man gör precis som det står på anvisningarna och ändå funkar det inte. Aldrig mer krångliga paketboxar Skrikandes

Stor lägenhet?
  • Anonym (())
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-26 01:22:49 följande:
    Stor lägenhet?
    Liten lägenhet med alkov mellan vardagsrum och sovutrymme. Passar alldeles utmärkt att springa runt i cirklar mellan de två. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-25 22:28:08 följande:
    Det går rätt så bra för jag kan en del ord på finska fast jag är Åländska  
    Låter toppen😀
  • Anonym (Kr)

Så du var på torget idag. Vad gjorde du på därnere förresten? Du vet väl att systemet ligger på andra våningen?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (()) skrev 2024-08-26 01:27:32 följande:
    Liten lägenhet med alkov mellan vardagsrum och sovutrymme. Passar alldeles utmärkt att springa runt i cirklar mellan de två. 
    Ja, där ser man :). Kvinna eller man? Ålder? Om man får fråga. Löste det sig med paketet?
  • Anonym (())
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-26 20:35:24 följande:
    Ja, där ser man :). Kvinna eller man? Ålder? Om man får fråga. Löste det sig med paketet?
    Det löste sig med paketet, skickat till ombud nu. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Kr) skrev 2024-08-26 18:23:27 följande:

Så du var på torget idag. Vad gjorde du på därnere förresten? Du vet väl att systemet ligger på andra våningen?

??
  • Anonym (Lisa)

Nu blir det en joggingtur och ett dopp i havet 🏃?♀️?➡️🏊?♀️

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag