• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Tjorven)
    Tixer skrev 2024-08-28 08:30:46 följande:
    Det Kanske jag är vad är problemet?😘 Knappast att du gör något viktigare 😘
    Jag tycker att det är mycket omoget att skiva att man sitter och skiter. Jag är ute och rastar min hund 
  • Anonym (Tjorven)
    Anonym (Tjorven) skrev 2024-08-28 18:40:37 följande:
    Jag tycker att det är mycket omoget att skiva att man sitter och skiter. Jag är ute och rastar min hund 
    Skriva 
  • Anonym (Och)
    Och framförallt är det jävla äckligt, sånt håller normala för sig själva. 

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag skitont i ryggen så jag försökte pröva på att stretcha, det funkade inte alls, så nu struntar jag i det, hänger mig på ryggen och ska börja äta mat. 
  • Anonym (Lisa)

God morgon alla glada och mindre glada 🌅
    Äter frukost och dricker kaffe 🥣☕

• Tixer
    Din hund gör samma sak så😘 sluta vara så tråkig och släpp lös istället😏😘
  • Anonym (Tjorven)

Fast jag skrev inte ordagrant vad min hund gjorde. Jag är inte lika snuskig som dig så jag håller mig till mera rumsrena kommentarer 

• Anonym (Kr)

Gjort sommarens sista drinkar på cider, citronsaft och en skvätt jasminsyrup. Gott, syrligt och somrigt smakade de.

Ska motionera lite härinne nu och sen ta en dusch. Kan behövas efter en hel dag i denna ökenvärme. 

• Anonym (Lisa)

Äter frukost och det fick bli ett kopp med mjölkchoklad istället för en kopp kaffe efter som vi är utan el efter efternattens kraftiga åskoväder 

• Deegan

Skulle ha målat det sista idag, men väderleken ville något helt annat, så istället så har jag servat min mors gräsklippare, ny olja ny kniv och rengjort luftfilter och smort upp hjullager,  o provklippt lite med Skrattande

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Anonym (Lisa)
    Deegan skrev 2024-08-30 17:07:45 följande:

Skulle ha målat det sista idag, men väderleken ville något helt annat, så istället så har jag servat min mors gräsklippare, ny olja ny kniv och rengjort luftfilter och smort upp hjullager,  o provklippt lite med Skrattande

Har ni också haft åskoväder nere i Sverige?

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag