Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
God morgon alla glada och mindre glada 🌅
Äter frukost och dricker kaffe 🥣☕
Fast jag skrev inte ordagrant vad min hund gjorde. Jag är inte lika snuskig som dig så jag håller mig till mera rumsrena kommentarer
Gjort sommarens sista drinkar på cider, citronsaft och en skvätt jasminsyrup. Gott, syrligt och somrigt smakade de.
Ska motionera lite härinne nu och sen ta en dusch. Kan behövas efter en hel dag i denna ökenvärme.
Äter frukost och det fick bli ett kopp med mjölkchoklad istället för en kopp kaffe efter som vi är utan el efter efternattens kraftiga åskoväder
Skulle ha målat det sista idag, men väderleken ville något helt annat, så istället så har jag servat min mors gräsklippare, ny olja ny kniv och rengjort luftfilter och smort upp hjullager, o provklippt lite med
Skulle ha målat det sista idag, men väderleken ville något helt annat, så istället så har jag servat min mors gräsklippare, ny olja ny kniv och rengjort luftfilter och smort upp hjullager, o provklippt lite med