Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället
Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!
Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!
Blivit irriterad på exet som ställer orimliga krav gällande svarstider i meddelanden om barnen....
Jobbat i värmen.
Kopplar av.
Eftersom jag jobbade till 20 hann jag inte så mycket mer än spela Genshin. Läste före jobbet och har jobbat mig vidare till Mistborn av Brandon Sanderson. Har faktiskt läst de två första tidigare så har bara den tredje kvar.
Sotar mina ögon. Så snyggt med mörk ögonskugga. Önskar jag vågade gå sminkad till jobbet också. Hett!