• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Micke gullefjun)

Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!

• Anonym (Kr)
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-05 07:12:59 följande:

Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!

Eller så kan du sluta vara vulgär? Ingen vill läsa om din ringmuskel.

Ska strax ge mig iväg och fira en släktings födelsedag.
  • Anonym (Längtar)

Blivit irriterad på exet som ställer orimliga krav gällande svarstider i meddelanden om barnen.... 

• Meddelande borttaget
  • Faile
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-05 07:12:59 följande:

Vad gör du mer än fokuserar på ditt rövhål? Dygnet innehåller 24 timmar, du måste ju göra så? Förhoppningsvis iaf. 
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Faile
    Faile skrev 2024-09-06 22:54:42 följande:
    Vad gör du mer än fokuserar på ditt rövhål? Dygnet innehåller 24 timmar, du måste ju göra så? Förhoppningsvis iaf. 
    MER än så
  • Faile

Eftersom jag jobbade till 20 hann jag inte så mycket mer än spela Genshin. Läste före jobbet och har jobbat mig vidare till Mistborn av Brandon Sanderson. Har faktiskt läst de två första tidigare så har bara den tredje kvar. 

• Anonym (Micke gullefjun)

Sotar mina ögon. Så snyggt med mörk ögonskugga. Önskar jag vågade gå sminkad till jobbet också. Hett!

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag