• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Lisa)

Jag har börjat att hata åska efter fyra åskoväder på mindre ett dygn 

• Deegan
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-30 19:48:39 följande:
    Har ni också haft åskoväder nere i Sverige?

Vi hade inget åskoväder här idag, men igår så var det underligaste vädret på länge, när jag kom ifrån jobbet så såg man i horisonten att det var mörkt på himlen, ca 40 min senare så vräkte det ned med regn, sen kom var 7 smällar ifrån åskan, sen så for ovädret förbi på kanske 15-20 minuter,  och en stund senare så vart det sol igen.. Jag läste att ni fick desto värre med detta ovädret när till o med strömmen försvann för dej&erFörvånad, idag så tänkte att nu ska jag avsluta detta målandet, men så  kom det ett sådant drygt regn som höll på lite grann i ca 3 timmar, så plingade det i  mobilen att jag hade ett paket att hämta som var kniven till gräsklipparen,så då var det bara och fixa den istället, så nu står den redo nere i sommarstugan igen Skrattande
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Faile

Jag har jobbat och sen har jag spelat Genshin Impact på PS5. Hunnit läsa lite emellan också och boken just nu är The sword of Kaigen. Imorgon hoppas jag hinna spela lite Animal Crossing på switchen. 

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Anonym (Kr)

Var på torget förut och lyssnade på Göteborgs symfoniker som spelade lite Mozart för oss förbipasserande. Kändes mäktigt att höra dessa klassiska kompositioner live och helt gratis dessutom. Tack för detta! 

Senare idag så ska jag ut med modern och hennes väninna till en liten bar nere vid hamnen.

Blir nog trevligt med en Blue Hawaii, aldrig testat den drinken förut. Hoppas man inte blir seg och lite lätt vimmelkantig som vid senaste besöket. Inte van vid alkoholhaltiga drycker.

• Anonym (Micke gullefjun)

Smörjt in hela mig med helosansalva. Nu blänker varenda muskel av fett. Tycker faktiskt att jag ser lite yngre ut i skinnet. Skimrar som en nyputsad cykeltuta.

• Anonym (Göran)

Jag har klippt mig och trimmat skägget . Efyer det handlade jag på Lidl.

i kväll ska jag vara hemma och ta det lugnt.  

• Anonym (Tjorven)

Jag har hjälpt min mamma att betala räkningar idag 

Vad har du?

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag