• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Lisa)

Sitter och varvar ner efter en joggingtur 

• Anonym (Kr)
    Meenos skrev 2024-08-03 19:23:07 följande:

Grillat

Oj, så mycket mat. Haft bjudning? Såg gott ut. Vad var det för kött, mer än kycklingfiléer? Fläskkarré?
  • Meenos
    Anonym (Kr) skrev 2024-08-03 21:24:48 följande:
    Oj, så mycket mat. Haft bjudning? Såg gott ut. Vad var det för kött, mer än kycklingfiléer? Fläskkarré?

nej de va typ det. 

vi va 5 personer :) 

• Anonym (Kr)

Lite grillkorv också. Gött med grillade grönsaker till med. Zucchini är smaskens Tungan ute

• Anonym (Lisa)

Kom hem till min lilla stuga för några timmar sedan  efter en dagsutflykt till Mariehamn  

• Deegan
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-04 22:16:19 följande:

Kom hem till min lilla stuga för några timmar sedan  efter en dagsutflykt till Mariehamn  

Det låter som att du har haft bra väder uppe hos dej idagGlad
    Här nere så har det regnat mest hela dagen.småregnar fortfarande såg ja nu.så denna dagen har känts rätt så lång då man har inte har gjort så värst mycket..
    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

Fick ett litet infall att ge mej på stubben som man har gått och stört sej på o några år nuSkrattande
    Men yxan måste få sej lite kärlek då den är rätt så ovass.. slipa den imorgon, nu blir det att kika stavhoppet i os Glad

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Anonym (Lisa)
    Deegan skrev 2024-08-04 22:39:49 följande:
    Det låter som att du har haft bra väder uppe hos dej idagGlad
    Här nere så har det regnat mest hela dagen.småregnar fortfarande såg ja nu.så denna dagen har känts rätt så lång då man har inte har gjort så värst mycket..
    Vädret är si så där denna sommar för det har inte varit så många dagar då temperaturen har klättrat över 25 grader.
    Jag hoppas att ni får bättre väder  väder hela denna vecka så du kan påta och greja i trädgården innan semestern är slut    
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag