• Anonym (Sladdis)

BF april 2025

Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
    Berätta gärna lite om din historia ❤️

Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰

• Svar på tråden BF april 2025
  • Lugnoro
    JustinzeVar skrev 2024-08-14 10:57:55 följande:

Precis varit på VUL (7+0) och inget foster syntes. Ska på nytt vul nästa vecka men hon som utförde testet sa att graviditeten troligtvis avstannad. Vet inte hur jag ska sluta gråta

Tänker på dig! Låt dig få vara ledsen nu ❤️.
  • Supersemlan
    JustinzeVar skrev 2024-08-14 10:57:55 följande:

Precis varit på VUL (7+0) och inget foster syntes. Ska på nytt vul nästa vecka men hon som utförde testet sa att graviditeten troligtvis avstannad. Vet inte hur jag ska sluta gråta

Fan vad hemskt, rent ut sagt. Var så ledsen du behöver, så länge du behöver. ❤️

Hade du varit på något VUL tidigare under graviditeten?
  • Supersemlan

Någon annan som känner sig så otroligt svullen om magen och plufsig? Är bara i vecka 7+0 imorgon? 😬

• Loppster

Alltså jag kan verkligen inte njuta av att må bra. Denna graviditet tar så på mitt psyke. Inatt beställde jag hem ett nytt grav test med veckoindikator. Jag har ändå varit gravid 3 gånger innan. 2 missfall och en dotter på 1,5 år. Med dottern så mådde jag verkligen så dåligt. kräkte, mådde illa och kände mig verkligen gravid. denna graviditet har jag inga symtom alls vissa dagar och sen har jag dagar som jag har Symtom men absolut inte dåligt. Vilka hjärnspöken man får. 

• JustinzeVar
    Supersemlan skrev 2024-08-14 14:41:01 följande:
    Fan vad hemskt, rent ut sagt. Var så ledsen du behöver, så länge du behöver. ❤️

Hade du varit på något VUL tidigare under graviditeten?
    ❤️
    Nej detta är första.. jag valde att göra ett vul så här tidigt för att jag var intresserad av att se om det var två (har tvillingar i familjen) men också för att jag inte mått illa alls. Med dottern mådde jag nämligen skit illa och trodde jag skulle göra det även nu. Har dock andra graviditetssymptom även om dom inte får mig att må skit, som extrem trötthet och att min mage svullnar upp på kvällarna och jag ser på riktigt höggravid ut innan jag somnar typ 20.00 (!!) på kvällarna. Brösten slutade ömma för typ en vecka sedan.. men tänkte att symtom kommer och går liksom.. 
  • Maggan777

Hej på er!
    Efter mer än två år utan preventivmedel och ett år av aktiva försök har jag också äntligen fått ett plus på stickan. Vi är överlyckliga men såklart livrädda för att något ska gå fel, särskilt såhär tidigt. Jag vet inte alls hur jag ska hantera denna oro, är det någon som har några tips? 
    Jag är bara i vecka 5 och enligt min app har jag BF den 23 april 2025. 

• Anonym (X2)

Hej på er! 

Här är en till som precis plussat på stickan. Något chockartat då jag har tvillingar som bara är lite äldre än 1 år? vågar knappt tänka på om det är en eller flera bebisar i magen denna gången 🙈 men jag är superglad för plusset även om allt känns helt gaaalet!

• Supersemlan

Jag var på VUL idag igen, har bokat in ett varje vecka då jag går in i ny vecka fram tom 12+0. Fattar att det är onödigt men jag kan inte låta bli då det är så lugnande i stunden? 💖

• EPQ
    Maggan777 skrev 2024-08-15 12:03:00 följande:

Hej på er!
    Efter mer än två år utan preventivmedel och ett år av aktiva försök har jag också äntligen fått ett plus på stickan. Vi är överlyckliga men såklart livrädda för att något ska gå fel, särskilt såhär tidigt. Jag vet inte alls hur jag ska hantera denna oro, är det någon som har några tips? 
    Jag är bara i vecka 5 och enligt min app har jag BF den 23 april 2025. 

Stort grattis! Vi försökte också ett år innan det tog sig så har BF 8/4. Försöker tänka att man väntar på ett barn och inte på ett missfall, det blir som det blir påvägen och allt har en mening även om man inte ser det i stunden. Önskar er lycka till ❤️
Svar på tråden BF april 2025