• Anonym (Sladdis)

BF april 2025

Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
    Berätta gärna lite om din historia ❤️

Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰

• Svar på tråden BF april 2025
  • BaeA
    LSK93 skrev 2024-08-11 20:17:44 följande:
    Nej, det första tidiga ultraljudet gjorde vi 9+3, visade då att fostret dött i 9+1 så bara nån dag innan... Nu är jag i 6+6, ska in på tidigt ultraljud den 20:e :) fyller snart 31!
    Fy, så tufft att få det beskedet! hoppas ingen av oss behöver förlora något man så innerligt vill ha igen.  
  • Rebecka 714

Jag kommer lämna denna grupp och gå med i facebook

gravid bf april 2025

ses där kanske?:)
    tycker familjeliv är så rörig sida via mobil. 

• IRABELLE

Kanske går med efter att jag berättat för folk om min graviditet, det är så lätt att de syns vilka grupper man går med i 😅

Förresten, någon mer som får ont av att nysa?
    Ibland när jag nyser är det som att hela nedre delen av magen stramar och svider till typ, känns så sjukt haha

• Vixens

Lite nyfiken, vilken vecka är ni alla i nu? Här är det helt nytt (4+4 idag.)

• Supersemlan
    Vixens skrev 2024-08-12 11:36:58 följande:

Lite nyfiken, vilken vecka är ni alla i nu? Här är det helt nytt (4+4 idag.)

Grattis!! 💫

6+4 här, och allting går i snigelfart, haha.
  • JustinzeVar

Någon annan som känner sig relativt ?ogravid??
    Är i 6+5 idag. Dödstrött runt 20.00 på kvällarna och vissa dagar behöver jag även vila en stund på dagen men utöver det så är jag typ symptomfri. Jo magen svullnar upp på kvällen också. Men det är ju inte direkt påfrestande.
    Någon annan som har väldigt få eller milda symptom? 

• JustinzeVar

Vaaaaarför i hela friden blir det alltid frågetecken när man skriver citationstecken 😂 det stör mig så mycket haha

• EPQ

5+6, tiden går sååååå långsamt. Vill bara att första UL ska komma så man kan veta att det ser bra ut so far?.pendlar mellan glädje och oro konstant 

• BaeA
    JustinzeVar skrev 2024-08-12 13:57:26 följande:

Någon annan som känner sig relativt ?ogravid??
    Är i 6+5 idag. Dödstrött runt 20.00 på kvällarna och vissa dagar behöver jag även vila en stund på dagen men utöver det så är jag typ symptomfri. Jo magen svullnar upp på kvällen också. Men det är ju inte direkt påfrestande.
    Någon annan som har väldigt få eller milda symptom? 

Jag är i 5+6 idag, och för mig är det olika från dag till dag.  i början hade jag väldigt svullna bröst/bröstvårtor. Sen några dagar av ingenting. Förra veckan och i natt vaknade jag av växtvärk men det kändes liksom mer i underlivet än i magen och höll på i cirka 40 min. Men oftast inte så mycket mer. 
Svar på tråden BF april 2025