BF april 2025
Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
Berätta gärna lite om din historia ❤️
Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰
Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
Berätta gärna lite om din historia ❤️
Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰
Supersemlan: 6+0 färskt blod. Inte mycket. Jag ser det när jag torkar mig. Det har inte kommit i trosorna. Jag har mina symptom kvar.
Jag blödde typ såhär i 5+0 i förra graviditeten och såg därefter hjärtat slå. Men sedan började jag blöda långt senare och då började det smått och blev mer. Fick åka till gynakuten i 11+0 och då bekräftade de att det var missfall.
Vet att att det troligen är okej, men är så rädd att mängden ska öka.
Supersemlan, tack!
Supersemlan: 6+0 färskt blod. Inte mycket. Jag ser det när jag torkar mig. Det har inte kommit i trosorna. Jag har mina symptom kvar.
Jag blödde typ såhär i 5+0 i förra graviditeten och såg därefter hjärtat slå. Men sedan började jag blöda långt senare och då började det smått och blev mer. Fick åka till gynakuten i 11+0 och då bekräftade de att det var missfall.
Vet att att det troligen är okej, men är så rädd att mängden ska öka.
Hur berättade ni nyheten för er partner, om att ni väntar barn? Gör ni något roligt eller ni bara berättar det rakt ut?
Jag lade graviditetstestet på hans skrivbord bara, inget roligare än så haha
Jag lade graviditetstestet på hans skrivbord bara, inget roligare än så haha
Tog en evighet för honom att se det, satt och bara väntade på reaktion.
Men han blev chockad men glad! Inget vi planerat, men vi båda kände på oss att jag blev gravid denna gång.
Tog en evighet för honom att se det, satt och bara väntade på reaktion.
Men han blev chockad men glad! Inget vi planerat, men vi båda kände på oss att jag blev gravid denna gång.
Skulle ut och äta på kvällen, kanske lite vin var tanken men ville ta ett test på morgonen för att se att det inte visade något. Gick upp före mannen och tog ett, som vanligt visade det inget (hade försökt i ett år). Sen när jag kollar nära nära testet så visst det ett väldigt svagt streck. När mannen kom upp kramades jag väldigt länge och visste inte vad jag skulle säga haha. Då fattade han och sen köpte vi fler tester och bekräftade vad vi hade trott. Typ så haha