• Anonym (Sladdis)

BF april 2025

Här kan vi som har bf i april 2025 följas åt ☺️
    Berätta gärna lite om din historia ❤️

Jag har nyligen plussat med tredje barnet, en liten sladdis till våra två på 12 och 7 år. Ser fram emot en spännande tid 🥰

• Svar på tråden BF april 2025
  • Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 19:27:59 följande:
    Det låter iaf lovande att inte är klumpar, utan färskt blod. Kan du inte få ett VUL tidigare? Håller tummarna!
    Jag ska ringa runt på måndag. Gynmottagningen kommer ju inte ta emot mig som det är nu. Men det känns väldigt segt att vänta hela helgen. 
  • Supersemlan
    Lugnoro skrev 2024-08-16 19:53:45 följande:
    Jag ska ringa runt på måndag. Gynmottagningen kommer ju inte ta emot mig som det är nu. Men det känns väldigt segt att vänta hela helgen. 
    Jag förstår det, hade inte stått ut med ovissheten själv. Finns det ingenting privat du kan boka? Vet inte var du bor, men hör i Stockholm finns det hur många tider som helst varje dag om man kan tänka sig att punga ut 1000 spänn. 😁
  • Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 20:15:22 följande:
    Jag förstår det, hade inte stått ut med ovissheten själv. Finns det ingenting privat du kan boka? Vet inte var du bor, men hör i Stockholm finns det hur många tider som helst varje dag om man kan tänka sig att punga ut 1000 spänn. 😁
    Vilka ställen är det? Jag bor ca 1h utanför Stockholm med kollektivtrafiken. 
  • Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 20:15:22 följande:
    Jag är i 7+2. 
  • Supersemlan
    Lugnoro skrev 2024-08-16 21:02:29 följande:
    Vilka ställen är det? Jag bor ca 1h utanför Stockholm med kollektivtrafiken. 
    Hit går jag, de har riktigt bra utrustning och är jättetrevliga: https://babyscreen.se/

V
    i är nästan i samma dag, 7+1 här.
  • Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 21:09:20 följande:
    Hit går jag, de har riktigt bra utrustning och är jättetrevliga: https://babyscreen.se/

V
    i är nästan i samma dag, 7+1 här.
    De verkar bra. Men när man ska boka står det att nästa lediga tid är 11 dec? Känns dock orimligt. 
  • Supersemlan
    Lugnoro skrev 2024-08-16 21:32:50 följande:
    De verkar bra. Men när man ska boka står det att nästa lediga tid är 11 dec? Känns dock orimligt. 
    Jag gick in via boka direkt-appen och fick upp tider direkt. 
  • Supersemlan
    Lugnoro skrev 2024-08-16 21:32:50 följande:

• Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 21:42:10 följande:
    Jag gick in via boka direkt-appen och fick upp tider direkt. 
    Tack. Jag kollade bara på helger. Det var nog därför det stod så 🙂
  • Supersemlan
    Lugnoro skrev 2024-08-17 07:01:06 följande:
    Tack. Jag kollade bara på helger. Det var nog därför det stod så 🙂
    Fattar! 😊 Jag har aldrig kollat på helgtiderna, men då verkar de inte vara aktuella under sommaren iaf.
Svar på tråden BF april 2025