Inlägg från: IRABELLE |Visa alla inlägg
  • IRABELLE

BF april 2025

Hej!

Jag har BIM på tisdag och plussade igår fredag!
    Fem dagar efter min ägglossning vaknade jag av hemsk mensvärk som höll i sig några dagar, en dag fick jag gå hem tidigare från jobb pga illamående och kräkning.

Så jag fick symptom väldigt tidigt.

Har väl klurat ut till att det blir i mitten av april för oss, första barnet och är 33år Skrattande

• IRABELLE
    IRABELLE skrev 2024-08-03 17:42:57 följande:

Hej!

Jag har BIM på tisdag och plussade igår fredag!
    Fem dagar efter min ägglossning vaknade jag av hemsk mensvärk som höll i sig några dagar, en dag fick jag gå hem tidigare från jobb pga illamående och kräkning.

Så jag fick symptom väldigt tidigt.

Har väl klurat ut till att det blir i mitten av april för oss, första barnet och är 33år Skrattande

Ursäkta, det var i torsdags vi plussade! Herregud, mitt minne..
  • IRABELLE

Läst att man får mage snabbare om man varit gravid tidigare. Kan vara därför kanske

• IRABELLE

Tog en evighet för honom att se det, satt och bara väntade på reaktion.

Men han blev chockad men glad!  Inget vi planerat, men vi båda kände på oss att jag blev gravid denna gång.

• IRABELLE
    Supersemlan skrev 2024-08-09 08:17:16 följande:

Jag ska göra ett VUL vid 11 idag. Så nervös. Om inte hjärtat syns slå nu så är det någonting fel. Håll tummarna. ❤️

Hoppas det gick bra ❤️
  • IRABELLE

Kanske går med efter att jag berättat för folk om min graviditet, det är så lätt att de syns vilka grupper man går med i 😅

Förresten, någon mer som får ont av att nysa?
    Ibland när jag nyser är det som att hela nedre delen av magen stramar och svider till typ, känns så sjukt haha

• IRABELLE

Det värsta är när de stramar, gör så himla ont!  Ibland när jag nyser gör det så jävlans ont 

Svar på tråden BF april 2025