• Peterheter

Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749

www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/svenskarna-har-inte-fott-sa-fa-barn-sedan-matningarna-borjade-ar-1749

Kvinnor har en uppgift i livet, och den kan de inte sköta?

Och för er som inte fattar så kommer det låga barnafödandet påverka framtida pensioner, skatter, äldreomsorg BNP, ja hela samhället påverkar av befolkningsstorleken.

Sydkorea ligger i botten vad gäller barn, de får snabbt en åldrande befolkning utan nya generationer som stöttar underifrån.

• Svar på tråden Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749
  • Anonym (Rev)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 12:24:10 följande:

Den "svenska" kvinnan.

//

Vill du att hon ska stanna hemma och föda barn och hålla käften? För att hon bara har en endaste uppgift här i livet? Inga åsikter 

Eller vill du bara att berätta hur mycket du avskyr kvinnor och utsett henne till representant för svenska kvinnor?

vilket är det?
  • Anonym (C)
    Anonym (Rev) skrev 2024-03-22 12:28:18 följande:
    Vill du att hon ska stanna hemma och föda barn och hålla käften? För att hon bara har en endaste uppgift här i livet? Inga åsikter 

Eller vill du bara att berätta hur mycket du avskyr kvinnor och utsett henne till representant för svenska kvinnor?

vilket är det?
    Resonerar hon som Jonna Sima är det ju bättre om hon håller käften. 
  • Anonym (Rev)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 12:29:44 följande:
    Resonerar hon som Jonna Sima är det ju bättre om hon håller käften. 
    Så det är en kombination alltså? Du vill att hon inte ska ha åsikter (i form av kvinna) och (iom att inlägget saknade koppling till barnafödande) vill du bara sprida avsky över gruppen "den svenska kvinnan"

Fan vilket incelträsk familjeliv har blivit.
  • Anonym (C)
    Anonym (Rev) skrev 2024-03-22 12:33:20 följande:
    Så det är en kombination alltså? Du vill att hon inte ska ha åsikter (i form av kvinna) och (iom att inlägget saknade koppling till barnafödande) vill du bara sprida avsky över gruppen "den svenska kvinnan"

Fan vilket incelträsk familjeliv har blivit.
    Jag vill att om kvinnan tänker och babblar på som Jonna Sima så är det bättre att hon håller käften. 
  • Anonym (Suck)

Jag har tagit mitt ansvar och fött 2 barn.

Som kvinna kan jag inte ta ansvar över vad andra kvinnor gör. Kanske de väntar på rätt man? om det inte finns tillräckligt bra män så får väl män steppa upp och bli bättre partners helt enkelt. För vem vill leva med utseendefixerade förlorare som inte själva bidrar med något bra i samhället?

• Fjäril kär

Spermabanker innebär fortfarande att det måste finnas män.

Donerar du din sperma så fler barn kan födas? Vart är din kvinna nånstans så hon kan föda  barn?

Varför finns det fortfarande så många män som vill att kvinnor ska göra abort? 

Peterheter skrev 2024-03-22 12:05:25 följande:
    Vad är IVF?
    Vad är spermabanker?
    Vad är infrysta ägg?
  • Anonym (Rev)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 12:34:39 följande:
    Jag vill att om kvinnan tänker och babblar på som Jonna Sima så är det bättre att hon håller käften. 
    Tänka sig, jag tycker att du babblar känslorna utanpå kroppen och verkar smått hysterisk.

Har du tänkt på lösningen att stanna hemma, hålla käft och skaffa nya skattebetalare? Göra din enda uppgift, Dra ditt strå till stacken m a o?
  • Anonym (T)

E väl bara kolla på hur samhället blivit, rusta de först, stackars barn idag !

• Anonym (C)
    Anonym (Rev) skrev 2024-03-22 12:38:57 följande:
    Tänka sig, jag tycker att du babblar känslorna utanpå kroppen och verkar smått hysterisk.

Har du tänkt på lösningen att stanna hemma, hålla käft och skaffa nya skattebetalare? Göra din enda uppgift, Dra ditt strå till stacken m a o?
    Bla bla bla bla bla. Ordsås utan bäring. 
    Precis som någon som vi sett göra bort sig nyligen? Vet inte om du minns. 
Svar på tråden Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749