Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749

Gudrun schymans fel som lurat kvinnorna. Ville pusha ut dem i arbetslivet så att alla kunde jobba och tjäna henne lite mera pengar. 

• Anonym (C)
    Anonym (Rev) skrev 2024-03-22 12:28:18 följande:
    Vill du att hon ska stanna hemma och föda barn och hålla käften? För att hon bara har en endaste uppgift här i livet? Inga åsikter 

Eller vill du bara att berätta hur mycket du avskyr kvinnor och utsett henne till representant för svenska kvinnor?

vilket är det?
    Resonerar hon som Jonna Sima är det ju bättre om hon håller käften. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Rev) skrev 2024-03-22 12:33:20 följande:
    Så det är en kombination alltså? Du vill att hon inte ska ha åsikter (i form av kvinna) och (iom att inlägget saknade koppling till barnafödande) vill du bara sprida avsky över gruppen "den svenska kvinnan"

Fan vilket incelträsk familjeliv har blivit.
    Jag vill att om kvinnan tänker och babblar på som Jonna Sima så är det bättre att hon håller käften. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Rev) skrev 2024-03-22 12:38:57 följande:
    Tänka sig, jag tycker att du babblar känslorna utanpå kroppen och verkar smått hysterisk.

Har du tänkt på lösningen att stanna hemma, hålla käft och skaffa nya skattebetalare? Göra din enda uppgift, Dra ditt strå till stacken m a o?
    Bla bla bla bla bla. Ordsås utan bäring. 
    Precis som någon som vi sett göra bort sig nyligen? Vet inte om du minns. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    OlgaElvira skrev 2024-03-22 13:09:50 följande:
    Ja, det är bekymmersamt att nativiteten är så låg. Men vi vet också att nativiteten går upp när vi känner framtidstro. Så frågan är hur får vi våra ungdomar att känna framtidstro. Hur gör du för att få dina barn att känna framtidstro?
    Skiter i det. Ni är för många som vill förstöra sverige nu och det har ni försökt med enda sen jag var liten. Så låter er sköta snacket, och sen blir det som det blir :) 
  • Anonym (C)
    Anonym (HmJ) skrev 2024-03-22 13:12:48 följande:
    Skriver under på detta
    Du känner inte ens mig. Du skriver alltså under på skit som ingen annan än miffot där har skrivit.. 
Svar på tråden Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749