Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749

Anonym (-) skrev 2024-03-22 16:50:17 följande:
    Nej, du får gärna förklara för mig. 
    Nej, du vet redan vad det gäller. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (-) skrev 2024-03-22 16:57:56 följande:
    Drar du iväg en jäkligt bitter kommentar om familjeliv så får du ju förklara vad du menar. Jag är ingen tankeläsare. 
    Om du slutar försöka manipulera det jag säger och lyssnar på vad jag faktiskt sa så kanske det blir enklare? 
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 16:59:57 följande:
    Om du slutar försöka manipulera det jag säger och lyssnar på vad jag faktiskt sa så kanske det blir enklare? 
    Jag menar om någon går till såna längder att den försöker manipulera allt man sagt, så är ju det ett tecken på att den fattar vad det är man faktiskt petar på här inne.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (-) skrev 2024-03-22 17:02:29 följande:
    Det är faktiskt du som är manipulerande i det här fallet, som inte kan förklara vad du menar utan kör på "om du lyssnar på vad jag sa så skulle du fatta". Det är inte ett rimligt sätt att diskutera på. 
    Det är det visst det..

Jag menar om någon går till såna längder att den försöker manipulera allt man sagt, så är ju det ett tecken på att den fattar vad det är man faktiskt petar på här inne.. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (I) skrev 2024-03-22 19:05:34 följande:
    Samtidigt ska man nog vara tacksam för att sådana som TS och C inte för sina gener vidare.
    Vilka är det som diskuterar egentligen? Lägst barnafödande i hela norden ska försöka förklara för resten vad det är som gäller?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)

I är ute och går med hundarna just i detta nu. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Mimosa86 skrev 2024-03-22 22:46:25 följande:

Om kvinnans enda uppgift är att föda och populera världen så är mannens enda uppgift att möjliggöra detta för henne. Vara hennes support och se till att hon har allt hon behöver för denna livsviktiga uppgift.

fail på den

Indeed!
Svar på tråden Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749