• Peterheter

Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749

www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/svenskarna-har-inte-fott-sa-fa-barn-sedan-matningarna-borjade-ar-1749

Kvinnor har en uppgift i livet, och den kan de inte sköta?

Och för er som inte fattar så kommer det låga barnafödandet påverka framtida pensioner, skatter, äldreomsorg BNP, ja hela samhället påverkar av befolkningsstorleken.

Sydkorea ligger i botten vad gäller barn, de får snabbt en åldrande befolkning utan nya generationer som stöttar underifrån.

• Svar på tråden Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749
  • Anonym (C)
    Anonym (Maria) skrev 2024-03-22 13:58:01 följande:

Jorden är ändå överbefolkad, så det gör inte så mycket att det föds färre i ett av världens små länder. 

Det sker dock i helt fel länder.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 12:24:10 följande:

Den "svenska" kvinnan.

Förr hade man dårhus för såna 🐮
  • Anonym (C)
    Anonym (Man) skrev 2024-03-22 14:44:45 följande:
    Förr hade man dårhus för såna 🐮
    Det märks att de blitt utsläppta. ^^
  • Anonym (Berra)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 13:46:25 följande:
    Du känner inte ens mig. Du skriver alltså under på skit som ingen annan än miffot där har skrivit.. 
    Så vad gör du själv för att skaffa barn? TS skaffar inte barn med kvinnor och inte du heller. Borde ni inte ses som landsförrädare som inte för "svenska" gener vidare? Varför gör ni inte ert jobb och gör er attraktiva så att kvinnor vill ha  barn med er? Det är er skyldighet enligt era egna resonemang. Jag liksom andra män i tråden har sett till att få barn med kvinnor. Vad gör du och TS? 
  • Anonym (C)
    Anonym (Berra) skrev 2024-03-22 14:51:32 följande:
    Så vad gör du själv för att skaffa barn? TS skaffar inte barn med kvinnor och inte du heller.

Jaha, ska jag ta del av att föda nu också?

Jag tar kontakt med kvinnor, jag fick två stycken att komma under gårdagen.. På mig går ingen nöd. Men kvinnor nobbar ofta nu så fort dom får reda på att man är en svensk man..

Varför ska jag göra något överhuvudtaget för dem? 

• Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 14:54:00 följande:

Inte mitt problem att ni kollektivt beslutat att ta självmord. 
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-03-22 14:54:00 följande:

Jaha, ska jag ta del av att föda nu också?

Jag tar kontakt med kvinnor, jag fick två stycken att komma under gårdagen.. På mig går ingen nöd. Men kvinnor nobbar ofta nu så fort dom får reda på att man är en svensk man..

Jag ska alltså jobba, föda och ta hand om barnet hemma. Och aktivt hålla på och dejta dom, medans kvinnan ligger på ryggen nu aldrig är trogen och enbart käftar om precis allt någon sagt för den är Man... 

Nej du, det är inget jag har skrivit upp mig för.. 
Svar på tråden Svenska kvinnor har inte fött så få barn sedan 1749