• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Lyckliga relationer)
    Anonym (Otrogna vill inte bli bedragna) skrev 2024-03-22 11:32:21 följande:
    Du är förstås föredömet för att vara trevlig mot andra?
    Vidare har du inte heller visat någon statistik för att de flesta otroheter inte kommer fram. Det verkar vara dina anekdotiska teorier. Ändå godtar du inte andras teorier utan evidens.

Och så väljer du medvetet att avslöja dig själv med att ljuga, igen...

Jag har aldrig sagt att jag skulle ha någon statistik eller några fakta gällande något som är okänt. 
    För mig är detta en självklarhet.

Det du hänvisar till var mitt helt korrekta svar när någon påstod att otroheter generellt blir avslöjade.
    Ett påstående som givetvis kan betraktas som en anekdotisk teori som saknar evidens, så som du gillar att uttrycka saken.
    Eller vill du försöka dig på att visa motsatsen? 

Hur tänker du när du kommer upp med sådana rent av infantila påståenden när dina lögner gång på gång avslöjas så tydligt?
    Gillar du att förnedra dig själv offentligt?

Om jag kan anses använda ett så otrevligt språk och ett bemötande mot andra på samma sätt som du gör, om jag dömer och fördömer mina medmänniskor och andra medlemmar på detta forum lika som du och om jag är lika otrevlig som du, det får andra avgöra.

Anonym (Vår) skrev 2024-03-22 11:42:04 följande:
    Din sanning, inte allas
    En sanning avser det som är sant, alltså det som inte är en lögn.

Det kan aldrig bli "min" sanning.
    Det finns bara en sanning och den tillhör inte mig och inte någon.

Men det är mycket enkelt se i dina dina inlägg, där så många innehåller så tydliga lögner, att du har klara problem att avgöra vad en sanning egentligen är.
    Ibland verkar det som att du själv lyckas inbilla dig att dina pinsamma lögner skulle vara sanna.
    Vilket inte är fallet.
    Alla gånger du uttalar en lögn så är dessa lögner raka motsatsen till vad som i verkligheten är sant.

Vare sig jag eller du äger någon sanning.
    Jag är medveten om detta och för mig är det en ren självklarhet.
    Men du verkar sakna förmåga att förstå detta?
  • Anonym (Otrogna vill inte bli bedragna)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-22 12:18:57 följande:

Jag har aldrig sagt att jag skulle ha någon statistik eller några fakta gällande något som är okänt. 

Det du hänvisar till var mitt helt korrekta svar när någon påstod att otroheter generellt blir avslöjade.
    Ett påstående som givetvis kan betraktas som en anekdotisk teori som saknar evidens, så som du gillar att uttrycka saken.

Hur tänker du när du kommer upp med sådana rent av infantila påståenden när dina lögner gång på gång avslöjas så tydligt?

Om jag kan anses använda ett så otrevligt språk och ett bemötande mot andra på samma sätt som du gör, om jag dömer och fördömer mina medmänniskor och andra medlemmar på detta forum lika som du och om jag är lika otrevlig som du, det får andra avgöra.

Ljuga igen? I vilket inlägg har jag ljugit? 
    Du kanske bör kolla upp vem du svarar till innan du drar slutsatser? Jag har skrivit c.a. 3-4 inlägg här.

Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-22 12:18:57 följande:

Innan du häver ur dig en massa saker, kan du gärna hänvisa till vilket inlägg jag använt ett otrevligt språk?
    Anonym (Otrogna vill inte bli bedragna) skrev 2024-03-22 12:37:26 följande:
    Innan du häver ur dig en massa saker, kan du gärna hänvisa till vilket inlägg jag använt ett otrevligt språk?
    edit: tips använd visa endast innan du svarar på inlägg.
  • Anonym (Lycklig)

Tar tillbaka tråden där den bör vara igen.  
    Det känns som att det pågår en vendetta och det var inte tanken när jag startade tråden.

Igår em träffade jag min älskarinna. Vi hade ett möte på hennes kontor. I ett fantastiskt mötesrum på ett annat våningsplan fullbordades vårt äventyr.
    Snabbt, konkret, erotiskt genomfördes den eldiga akten.

• Agda90
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-03-22 14:06:24 följande:

Det känns som att det pågår en vendetta och det var inte tanken när jag startade tråden.

Igår em träffade jag min älskarinna. Vi hade ett möte på hennes kontor. I ett fantastiskt mötesrum på ett annat våningsplan fullbordades vårt äventyr.

Är det något som din fru/flickvän/sambo hade uppskattat som positivt om hon fick veta det?
    Agda90 skrev 2024-03-22 11:48:47 följande:
    Tack för skrattet du bjöd på. Inte din inställning. Herrejisses det måste saknas något om du inte kan se och förstå att du skriver om vad du själv tycker. 

"Om min partner skulle vara otrogen så vill jag inte veta.""Om jag slipper veta att min partner varit otrogen så innebär det inga som helst följder eller konsekvenser för mig," Det är väl något som DU tycker eftersom du uttrycker dig så? Så då är det ju din åsikt i frågan. Du beskriver DIN verklighet och DIN sanning

Suck..
    Du behöver uppenbarligen studera för att lära dig förstå att "sanning" är något helt annat än "åsikt".

Om min partner skulle vara otrogen så vill jag inte veta.
    Det är 100% sant att jag inte vill veta.
    Detta är allmänt och sakligt sant till 100% och utan några som helst förbehåll.
    Det kan aldrig betraktas som min sanning eller att den uppenbara sanningen skulle kunna tillhöra någon person. 

Om jag slipper veta att min partner varit otrogen så innebär det inga som helst följder eller konsekvenser för mig,
    Det är 100% sant att det inte innebär vare sig några följder eller konsekvenser och i övrigt sant på samma sätt som ovan.

Alla utom du förstår nog att det finns absolut ingenting som skulle kunna vara "min" eller "din" sanning.
    Det som är sant är inte en lögn, utan det är den allmänna och allomfattande sanningen, utan förbehåll, den kan inte tillhöra någon och ingen kan vara exkluderad.

Däremot kan åsikter vara "din" eller "min". Men det är ju något helt annat.

Resten och allt i övrigt är bara ditt eget hittepå, alltså att du ljuger.

Jag undrar, och det verkar vara flera på detta forum som undrar, om du nu har flera nick, har du då också svårt att hålla isär dem? Eller tycker du i så fall att det fungerar bra och är roande för dig att ha flera olika nick och att gilla dina egna inlägg? Eller är det i så fall ännu viktigare för dig att kunna göra flera "tummen ned" på inlägg från alla de medlemmar som inte håller med om allt ditt hittepå?

Anonym (Lycklig) skrev 2024-03-22 14:06:24 följande:

Ja, livet bjuder på massor av möjligheter till lycka och härliga upplevelser om man bara förstår att ta vara på chanserna på ett bra sätt.
    Grattis SkålSkrattande
  • Ordinär Man

Grattis TS!

Nu blir jag lite nyfiken på din erfarenhet av VM. För länge sen fick jag lite napp på VM, vilket ledde till några spännande möten.

Man från vad jag har hört är VM inte alls vad det har varit,ä. Att en man måste vada igenom mängder av fejkade profiler som konstruerats för att ge innehåll, för att kunna hitta kvinnorna.

Är det så?

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden