• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (sjaskig otrohetsaffär)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-09-06 08:39:44 följande:

God Morgon
    Hoppas att alla haft en bra sommar!
    Åter tillbaka på kontoret. Befann mig på Amalfikusten unders sommaren. Det hjälpte dock föga.
    Så hösten inledes denna vecka med en stärkande em på ett centralt placerat hotell. En underbar stärkande catch-up och fysiskt fyrverkeri med älskarinnan. Även hon har haft en synnerligen torr sommar med en make som lagt ned sin verksamhet.

Alla är nöjda och vi känner oss redo att möta hösten. 

Tänk att frun och barnen är så nöjda med ditt otrohetsknullande och har en så fin förebild att lära av.
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 14:58:09 följande:
    Nix. Emellertid vore en verklighetsprövning otroligt intressant här. Fru kåt/Herr Kåt. Verkligen! 🤔😊
    Tjata inte hål i huvudet på dig själv nu bara, det finns ett socialt liv utanför FL Solig
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-09-09 14:52:35 följande:
    Tjata inte hål i huvudet på dig själv nu bara, det finns ett socialt liv utanför FL Solig
    No worries! 😊 nya projekt.

Ett bra tag sedan du och jag munhöggs i tråden. Har du ej släppt dispyten ännu? 

Logik??? Det är ju de facto du - inte jag - som aktiverar/vill omstart i tråden. När du skriver här väntar du dig såklart responser. Varför skriver du annars en post till mitt nick?
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-09 17:53:22 följande:
    No worries! 😊 nya projekt.

Ett bra tag sedan du och jag munhöggs i tråden. Har du ej släppt dispyten ännu? 

Logik??? Det är ju de facto du - inte jag - som aktiverar/vill omstart i tråden. När du skriver här väntar du dig såklart responser. Varför skriver du annars en post till mitt nick?
    Du hugger mest dig själv i foten hela tiden. Har du hög smärtgräns Drömmer?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-09-13 10:19:15 följande:
    Du hugger mest dig själv i foten hela tiden. Har du hög smärtgräns Drömmer?
    Ta det lugnt kisen så ordnar sej det mesta. Ignorerar ditt nick/plus ett till i Positiva otrohetstråden. Bara så att du vet. Segla lugnt! Glad
  • Anonym (Lycklig)

Underbar fm på hotellet. Det har nu gått några veckor sedan sist av olika anledningar. Vi känner varandra, dörren stängs, kläderna av, in i duschen, förspel, vi vet vad vi gillar, vi teasar varandra och sen har vi tre kraftfulla rundor.
    Det är okomplicerat, det är rakt, det är rått & det finns inga hämningar.

Vi skills åt tre timmar senare.

Nu sitter jag här under eftermiddagen i ett zoom möte och är helt nollställd och tillfredsställd. Det kändes som för lång tid har passerat sedan sist.

• Anonym (Hm)

Lycklig kille älskar lägga upp sina sexnoveller i tråden. Rätt så underhållande måste jag medge. 

• Anonym (Lycklig)

En stärkande arbetsresa. Trevlig middag. En het natt. Sov 4 timmar i en varm sked. Därefter ut till flygplatsen. Vi vinkade till varandra på flygplatsen.
    Jag tog igen 4 veckors celibat på en natt. Fylld av energi nu åter på kontoret i Sthlm.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Dubbla kakor)

Nästa träff bokad. Han ska få en het julklapp av mig och uppbyggnaden börjar mu med sköna bilder.

• Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-13 12:21:40 följande:
    Ta det lugnt kisen så ordnar sej det mesta. Ignorerar ditt nick/plus ett till i Positiva otrohetstråden. Bara så att du vet. Segla lugnt! Glad
    Din fot hur mår den egentligen nu? Hoppas allt är bra ändåSolig
  • Anonym (Lycklig)

Då är det dags för företagets Julfest!
    Försvinner iväg lite diskret under senare delen av middagen.
    Hotellrummet är bokat! 
    Ser fram emot kvällen. Det var ett tag sedan vi sågs. Mkt fina textmeddelanden har skickats för att bygga upp stämningen..

• Anonym (Kgng)
    Anonym (sjaskig otrohetsaffär) skrev 2024-09-06 08:48:30 följande:
    Tänk att frun och barnen är så nöjda med ditt otrohetsknullande och har en så fin förebild att lära av.
    De kommer bli likadana för de lär sig av föräldrarna. Och så såras ännu fler 
  • Anonym (Kgng)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-12-13 17:22:58 följande:

Då är det dags för företagets Julfest!
    Försvinner iväg lite diskret under senare delen av middagen.
    Hotellrummet är bokat! 
    Ser fram emot kvällen. Det var ett tag sedan vi sågs. Mkt fina textmeddelanden har skickats för att bygga upp stämningen..

Ja din fru / man anar nog och till slut kommer det fram :)
  • Anonym (Dubbla kakor)

Ett underbart möte fick vi innan julen. Gott om tid och vi njöt av varandra på alla sätt man kan. Ingen av oss får allt det här hemma.

Vi talade om att sluta utmana ödet men båda har för mycket utbyte för att vilja sluta. Han säger att han kunde göra försöket men om jag hade viftat med ett finger hade han fallit igen direkt, så det är inte lönt.

Så det blir ett hett nytt 2025 också. Vem kunde anat?

• Anonym (Lycklig)

God fortsättning till er alla positiva i denna tråd.
    Efter en längre period av tristess över helgerna träffades vi idag under em. 
    Vi båda var "inne på kontoret och arbetade".
    En mkt het em på ett hotellrum i Stockholm. Vi fullständigt slet av våra kläder som tonåringar. Det var oerhört mkt att ta igen sen vi såg sist. Inte bara den köttsliga biten utan även ett antal djupare diskussioner/ catch ups ägde rum.
    Jag lämnade hotellet i ett balanserat skick. Jag kände mig lugn och återställd. På tisdag startar verkligheten igen.

• Anonym (Mitt positiva inlägg)

Fem år sedan. Det räddade mitt liv. Har aldrig känt mig mer levande och sedd. Saknar det oerhört mycket. 

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden