Sommarsol24 skrev 2024-06-14 08:56:51 följande:
Hej alla i planering av barn 2025! Tack till den som skapade tråden Spännande att läsa kring alla resor. Beklagar till de som fått missfall och ger extra kram till er och till de som kämpar med att bli gravida. Skickar all baby dust som bara går!!!
Jag och min sambo har bestämt oss för att satsa på bebis 2025 och det blir i sådana fall vårt första barn. Jag tror att jag hade ÄL i början av v.23 men har inte tagit några ÄL-test utan gick på fysiska symtom. Idag vaknade jag av illamående, fick i mig knäckemacka och frukt så känns helt ok nu. Det strålar också i brösten. Häromdagen molade det i magen. Jag tog ett testa tidigt test igår kväll men det var definitivt negativt. Tror jag testade alldeles för tidigt och mitt ur*n var väldigt ljust. Behöver nog ha tålamod och vänta lite. Men tänker också, kanske skengravid? För jag och min sambo har inte ?legat i? fibrilt om man säger så, så om det har blivit en graviditet så är det tur utan dess like.
All lycka till oss i denna tråden. Hoppas 2025 blir vårt år!
Vad roligt! Välkommen hit! Hoppas att ni prickade ÄL då och hoppas på en 2025-bebis för er nu! 🤩 Det låter ju lovande med symptomen.
Jag har också lite symptom, precis som förra månaden när jag uppenbarligen var skengravid haha. Det molar i livmodern ibland och igår fick jag en pytteliten brun fläck i trosan där flytningarna brukar hamna (i min första graviditet fick jag en brun nidblödning som pågick 6 dagar så jag fick direkt upp förhoppningarna när jag såg den bruna lilla fläcken igår) men det kom ingenting när jag torkade mig på pappret och sedan dess har jag varit helt torr där nere. Så jag börjar tvivla på mig själv och funderar på om det var bajs som hamnat så högt upp i trosan istället haha, men det har aldrig hänt förut? känns orimligt att det skulle leta sig upp en liten bajsfläck så högt upp i trosan dessutom? Haha, så ofräscht?. Jag har ett liiiitet hopp om att det kan ha varit den minsta nidblödningen någonsin iaf. 😂 Tog ett graviditetstest men det visade givetvis negativt. Igår var det ÄL+9. Men nu ska jag inte testa förrän mensen eventuellt är sen.
Jag har även inbillat mig att jag blivit lite lite illamående för några sekunder vid 2 tillfällen, men det kanske snarare är önsketänk och att jag känner efter för mycket. Sambon påpekade igår och idag att jag varit hangry också vilket jag aldrig är annars, så känner ändå lite hopp haha. Imorgon är det ÄL+11 så snaaaart är väntan över för denna månad iaf.